تنها بیمارستان شهرستان فردیس تا پایان سال به بهره برداری می رسد

شهبازی با اشاره به تسریع روند ساخت بیمارستان شهرجدید هشتگرد که قریب ۲۰ سال به طول کشیده است گفت: تنها بیمارستان شهرستان فردیس تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی بازدید میدانی از جریان پروژه های اجرایی شهرستان فردیس که یکشنبه ا تیر انجام شد گفت: یکی از مطالبات و خواسته های مردم فردیس بهره مندی از یک بیمارستان دولتی است.

استاندار البرز با اشاره به جمعیت قابل توجه شهرستان فردیس و رشد مهاجرپذیری در این شهرستان افزود: از ابتدای دولت تدبیر و امید روند ساخت یک بیمارستان برای مردم فردیس مطرح شد و انتظار می رود تا پایان سال جاری بهره مندی از آن محقق شود.

وی توضیح داد: شهرستان فردیس که بیش از چندسالی از شهرستان شدن آن نمی گذرد نیازمند سهم حق آبه و تکمیل استقرار اداره های مرکزی و دیگر خدمات دولتی و مدیریت شهری است.

تعیین تکلیف بیمارستان 20 ساله هشتگرد

شهبازی در بخش دیگر سفر یکروزه خود از نقاط مختلف شهرستان های استان از بیمارستان شهر جدید هشتگرد بازید کرد و بر ضرورت بهره برداری هرچه زودتر این بیمارستان را یک اولویت جدی در استان خواند.

استاندار البرز تصریح کرد: شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور برای نهایی شدن روند ساخت این بیمارستان که قریب 20 سال ساخت و تکمیل آن طول کشیده است وارد عمل شده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور افزایش سرانه های بهداشتی و درمانی استان البرز تمامی اقدامات و برنامه ها در قالب یک وحدت رویه میان مسئولان اجرایی با جدیت در حال انجام است.

 

کد خبر 941069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha