اجرای ۱۷۶ طرح با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی از ابتدای سال جاری در سطح استان البرز

سرهنگ عسگری با اشاره به وضعیت نگران کننده توزیع موادمخدر در شهرک های اقماری استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۷۶ طرح با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان البرز اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ علی عسگری» طی نشست با اصحاب رسانه که یکشنبه اول تیر در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد گفت: یکی از عوامل موثر در جهت مبارزه با موادمخدر و مقابله با آن همین ارتباط شورای عماهنگی با سازمان های مردم نهاد است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز افزود: در حال حاضر 90 مرکز ترک اعتیاد در سطح استان دائر هستند که برخی تنها به دلیل کیفیت نامناسب و امکانات لازم تعطیل شده اند اما نکته ای که وجود دارد این است که از این میزان کمپ ترک اعتیاد تنها تعداد انگشت شماری به بانوان معتاد اختصاص پیدا کرده است.

عسگری با اشاره به متلاشی شدن 10 باند منطقه ای توزیع مواد مخدر در سطح استان البرز تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا به امروز هشتاد خودرو با بار مواد مخدر متوقف شد.

وی از شهرستان طالقان به عنوان کمترین مورد افراد قاچاقچی و معتاد نام برد و توضیح داد: بیشترین دغدغه و نگرانی ما برای شهرک های اقماری در سطح استان است.

وی اجرای 179 طرح در قالب ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با افراد خرده فروش را از جمله طرح های صورت گرفته از ابتدای سال جاری ذکر کرد و توضیح داد: در قالب اجرای این طرح تا کنون 625 متهم دستگیر شده اند.

تفاهم نامه منعقد شده با جهادکشاورزی و محیط زیست در جهت نظارت بر گلخانه ها

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز افزود: نظارت بر گلخانه های سطح استان به منظور پیشگیری از کاشت موادمخدر از جمله دیگر برنامه های این سازمان است.

وی تصریح کرد: استان البرز در خصوص کشف مواد مخدر در مقام سیزدهم کشور قرار دارد و در عین خال در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر رتبه دهم را دارد.

 

کد خبر 941086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha