پیشگیری از قاچاق کالا و ارز یکی از ارکان تحقق اقتصادمقاومتی و جهش تولید است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال « جهش تولید» گفت: پیشگیری از قاچاق کالا و ارز یکی از ارکان تحقق اقتصادمقاومتی و جهش تولید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» طی نشستی که یکشنبه اول تیرماه سال جاری با دبیرکمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان البرز داشت گفت: یکی از ضرورت های تحقق اقتصادمقاومتی، رونق و جهش تولید پیشگیری از قاچاق کالا و ارز است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اهمیت تلاش های استکبار بر روند سرمایه گذاری بر قاچاق کالا و ارز افزود: قاچاق کالا و ارز ضررهای جبران ناپذیر به اقتصاد کشور وارد می آورد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز تصریح کرد: برای تحقق و تبیین جهش تولید باید روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز با جدیت از طرف مسئولان امر اجرا گردد.

آیت الله حسینی همدانی عنوان کرد: منطقه اقتصادی پیام به عنوان محور مواصلاتی سیزده استان کشور محسوب می شود که به نوبه خود سهم اساسی در تحقق شعار سال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز مطرح کرد: یکی از شاخص ها و زمینه های اصلی اعتماد مردم مبارزه جدی با روند قاچاق کالا و ارز است.

 

کد خبر 941087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha