حمایت حقوقی و قضائی از ۳۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی البرز با محوریت شعار سال

فاضلی هریکندی با اشاره به اهمیت رفع مشکلات و انجام مطالبات واحدهای صنعتی و تولیدی گفت: حمایت حقوقی و قضائی از ۳۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی البرز با محوریت تحقق شعار سال انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین فاضلی هریکندی» به مناسبت نخستین روز هفته قوه قضائیه که یکشنبه اول تیر پس از گلباران مزار شهداء انجام شد گفت: حمایت حقوقی و قضائی از 3500 واحد صنعتی و تولیدی البرز با محوریت تحقق شعار سال انجام می شود.

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: شهید آیت الله بهشتی همواره در مقابل دشمنان خارجی و داخلی که انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار داده بودند ایستادگی کرد و در نهایت با شهادت خود نشان داد که تا چه اندازه شاگرد راستین امام خمینی(ره) است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه شهید آیت الله بهشتی مطرح کرد: شهید بهشتی به عنوان الگو و شاخص در بحث قضائی است و امروز نیز بهره مندی از فضائل و منش آن شهید والامقام رویکرد قوه قضائیه عدالت خواهی و حمایت از محرومان است.

فاضلی هریکندی در بخش دیگر سخنان خود مطرح کرد: شعار سال با عنوان « جهش تولید» تنها یک شعار نیست، بلکه یک منش و راهبرد کلان است که باید براساس آن تلاش ها و اهتمام ها صورت گیرد.

وی ادامه داد: کی از اقدامات صورت گرفته در دادگستری استان البرز توجه به حمایت های قضائی و حقوقی از فعالان اقتصادی و صنعتی است.

رئیس کل دادگستری البرز مطرح کرد: از محورهای برنامه ریزی در جریان طرح تحول دادگستری البرز در امر اقتصاد برنامه ریزی هایی صورت گرفته است که توجه به مطالبات حوزه اقتصادی از اولویت این طرح ها است.

مجازات زندان تنها به جرائم خاص منتهی می شود

فاضلی هریکندی در ادامه به اجرای طرح « هر مسجد یک حقوقدان» اشاره کرد و آن را یکی از طرح های مهم با هدف ارائه مشاوره در روند انجام معامله ها و معرفی مسائل حقوقی خواند.

رئیس کل دادگستری البرز تصریح کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته جایگزین شدن مجازات های دیگری برای مجازات حبس است که در این خصوص با توجه به وضعیت زندان ها و محدودیت ها و عواقبی که اثرات زندان رفتن یک عضو خانواده ایجاد می کند به دنبال اتخاذ مجازات های جایگزین هستیم تا تنها مجازات زندان برای جرائم خاص منتهی شود.

 

کد خبر 941100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha