فلسطینی‌ها با دست خود خانه‌هایشان را خراب کنند

فراس و عیاد دعنا دو برادر ساکن کرانه باختری برای حفظ جان خود مجبور شدند خانه های خود را خراب کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی دو برادر فلسطینی را مجبور به خراب کردن خانه خود در کرانه باختری کردند. فراس و عیاد دعنا دو برادر ساکن کرانه باختری برای حفظ جان خود مجبور شدند خانه های خود را خراب کنند.

 

رژیم صهیونیستی در حال تخریب اکثر خانه های فلسطینی در کرانه باختری و بخش شرق بیت المقدس است. محله سیلوان در حومه شهر قدس یکی از محله های فلسطینی نشین است که صهیونیستها بسیاری از خانه های آنجا را خراب کرده اند.

 

مرکز اطلاعات فلسطین در گزارشی با استناد به منابع محلی گفت: دستور شهرداری برای تخریب ساختمان به بهانه عدم وجود پروانه ساخت لازم صادر شده است. فلسطینی ها می گویند گرفتن مجوز ساخت در این محله تقریباً غیرممکن است.

 

ایاد گفت: شهرداری به آنها دستور داده است كه خانه خود را خراب كنند و در صورت امتناع از انجام دستورالعمل، خدمه تخریب از شهرداری این كار را انجام می دهند و در این حالت ، این دو برادر مجبور به پرداخت مبلغ  50هزار شکل واحد پول اسرائیل خواهند شد.

 

از ماه ژانویه سال گذشته تا کنون، رژیم اسرائیل بیش از 20 فلسطینی را در شرق بیت المقدس مجبور به خراب کردن خانه های خود کرده است.

کد خبر 941203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha