عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی مدیون ایثارگری شهدا است

حجت الاسلام معتمدی گفت: عزت، امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی مدیون ایثارگری شهدای دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مدافعان حرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت‌الاسلام «رمضانعلی معتمدی» در دیدار با مشاور امور ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه ایثارگران چشم و چراغ اداره کل هستند، اظهار امیدواری کرد مشی ایثارگری در تمامی آحاد جامعه به ویژه در میان فعالان فرهنگی هنری استان روز به روز بیشتر شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه سود اصلی را در زندگی کسانی می‌برند که با خداوند معامله کرده و جان خود را در راه خدا فدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: عزت، امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی مدیون ایثارگری شهدای دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مدافعان حرم است.

 

«سید ابراهیم موسوی» مشاور امور ایثارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در این دیدار در خصوص مسائل و مشکلات ایثارگران اداره کل به موارد مدنظر اشاره و در ادامه راه حل‌های رفع این موانع بررسی شد.

 

حجت الاسلام  معتمدی  همچنین در جلسه شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و دهه کرامت گفت: لازم است چشم انداز توسعه فرهنگی استان اصفهان هرچه زودتر انجام و در آن وضعیت موجود و آنچه قرار است در آینده اتفاق بیفتد دیده شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان پیرامون تشکیل جلسات شورای طرح و برنامه مطالبی بیان و خاطرنشان کرد: بخش ارزیابی عملکرد اداره کل متولی بررسی شاخص فعالیت‌ها در شهرستان اصفهان است اما در خصوص وضع موجود و زیر ساخت‌های شهرستان‌ها، لازم است با مذاکره با دستگاه‌های مرتبط، مطالب لازم جمع آوری و وضع مطلوب نیز مشخص و جهت تصمیم گیری نهایی به اداره کل هرچه زودتر ارسال شود.

 

در این جلسه هریک از اعضای شورای معاونین به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌ها و برنامه‌های انجام شده و در حال پیگیری پرداختند و در خصوص دهه کرامت و فعالیت‌ها و برنامه‌های این دهه توضیحاتی ارائه شد./

کد خبر 941284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha