پلمب ۲ واحد متخلف عرضه قلیان در شهرستان جهرم

فتحی از برخورد با واحدهای متخلف عرضه قلیان در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: گشت بازرسی مشترک هر روزه فعال بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

«محمدنبی فتحی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در اجرای دستور مقامات قضایی مبنی بر ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن عمومی و با وجود تذکرات قبلی توسط اتحادیه صنف اغذیه فروشان شهرستان جهرم، شب گذشته در عملیات گشت مشترک بازرسان اتحادیه صنف اغذیه فروشان شهرستان جهرم و اداره نظارت بر اماکن عمومی از 10  واحد رستوران، کافی شاپ و قهوه خانه بازرسی صورت گرفت.

 

رئیس اتحادیه صنف اغذیه فروشان شهرستان جهرم با اشاره به برخورد با واحدهای متخلف در جریان این بازدیدها، افزود: در راستای این گشت مشترک 2 واحد باغ رستوران به دلیل عرضه قلیان پلمب شدند.

 

وی با درخواست از کسبه در رعایت توصیه های بهداشتی، بیان کرد: با توجه به سیر افزایشی ویروس «کرونا» در شهرستان جهرم و پیش‌روی به سوی قرمز شدن وضعیت شهر و قرار گرفتن در وضعیت هشدار دهنده، تمامی کسبه جهت در امان ماندن خود و همشهریان از آلودگی به ویروس کرونا، پروتکل بهداشتی را رعایت و در جهت حفظ سلامتی شهروندان تلاش کنند.

 

فتحی در پایان خاطرنشان کرد: گشت بازرسی مشترک هر روزه فعال بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

کد خبر 941297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha