راه اندازی کلینیک عارضه یابی واحدهای تولیدی در گلستان/ وجود ۶۰ واحد تولیدی راکد در استان

کریمی از راه اندازی کلینیک عارضه یابی واحدهای تولیدی در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ابراهیم کریمی» ظهر امروز (دوشنبه ۲ تیر) در ستاد رفع موانع تولید استان گلستان در شهرستان آزادشهر اظهار کرد: یکی از اصلی ترین موضوعاتی که در بحث «جهش تولید» می تواند کمک کند رفع موانع واحد تولیدی در استان گلستان است.

 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان ادامه داد: با جلسه مستمر ستاد رفع موانع تولید روند حل مشکلات تولیدی به خوبی دنبال می شود.

 

کریمی بیان کرد: در استان گلستان کلینیک عارضه یابی واحدهای تولیدی را برای حل مشکلات و موانع تولید گلستان راه اندازی کردیم.

 

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح واحدهای راکد در گلستان شناسایی کنیم و با حمایت و یا واگذاری به سرمایه گذاران جدید مجدد راه اندازی شوند.

 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان افزود: بخش واحدهای تولیدی در گلستان به صورت نیمه فعال کار می کنند و در این کلینیکی به فعال شدن این واحدهای تولیدی کمک می کند.

 

کریمی بیان کرد: سیصد و هشتمین جلسه ستاد رفع موانع تولید استان گلستان در شهرستان آزادشهر برگزار شد در این جلسه مصوباتی برای حمایت از 11 واحد تولیدی در بخش های گردشگری، کشاورزی، صنعت و خدمات داشتیم.

 

وی افزود: این واحدهای تولیدی مشکلاتی در حوزه تامین اجتماعی، اداره دارایی، شرکت توزیع نیروی برق و حوزه های مختلف بانکی داشتند و تلاش می کنیم که این مشکلات را با مصوبه ستاد رفع موانع تولید برطرف کنیم.

 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان یادآور شد: تقریبا 60 واحد تولیدی در استان راکد و یا در تملک بانک قرار دارد و در آزادشهر در چند روز گذشته دو واحد راکد تعیین و تکلیف شد و دربرخی شهرستان ها نیز این اتفاق افتاده است.

 

کریمی ببیان کرد: تلاش می کنیم که در سال های آینده واحدهای تولیدی در گلستان به حداکثر ظرفیت خود برسند.

 

 

 

کد خبر 941354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha