مبلغان به روش های نوین تبلیغی مجهز شوند

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه امروز تبلیغات باید به صورت دانش بنیان وکارشناسی شده برای نجات بشریت خود را مجهز کند، گفت: باید با استفاده از ابزار رسانه ای پیام عدل را به سراسر جهان برسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» ظهر امروز (۲ تیر) در دیدار با مدیران تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت دهه مبارک کرامت اظهار کرد: مشکل موجود عالم به جایگاه انسانی برمی‌گردد و اگر انسان به معنی واقعی انسان شود همه امور درست خواهد شد اما اگر انسان درنده و شیطان باشد، هیچ وقت این مشکلات عالم حل نخواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: راه درست شدن انسان همان فلسفه بعثت انبیاء الهی است که هر کسی به حقی که از عقل و دین برای او منظور شده، ادا کند و هم به وظیفه خود عمل کند، گفت: اکنون تبلیغات نباید جزیره ای باشد بلکه باید اولویت بندی شده و هماهنگ و همسو با اهداف باشد تا موثر واقع شود.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه باید بر روی طرح های کارشناسی، تشکل صحیح و اقدام به موقع کار کرد، گفت: امروز با کمبود علمای اسلام شناس مواجه هستیم که در این خصوص باید بر استعمار و استکبارگران و انگلیس آن زمان و رضاخان ملعون و مطیع بیگانه لعنت فرستاد که در یک مقطع حساس تاریخی مدارس علمیه را بستند، علما را کشتند و کتاب هایی که فرهنگ مکتوب ما بود را از بین بردند، لذا بعد از صد سال، امروز آن کمبودها خود را نشان می دهد.

 

وی با اشاره به اینکه امروز پیام عدالت طلبی انبیاء الهی از فریادهای مردم واشنگتن، لندن، برلین و پاریس در خیابان ها شنیده می شود، ادامه داد: در شرایط کنونی با همه کمبودها باید همانطور که دشمنان از ابزارهای رسانه ای استفاده می کند، ما نیز از ابزار رسانه ای استفاده کنیم چرا که مردم اروپا و آمریکا شرایط بی عدالتی را بیشتر چشیده اند و آمادگی بیشتری برای پذیرش عدالت دارند.

 

امام جمعه بیرجند بیان کرد: اخیرا یکی از تحلیل‌گران خارجی در تحلیلش می گوید آنچه امروز در غرب به عنوان عدالت خواهی به صورت منطقی و مطالبه از سران کشورهای آمریکایی و اروپایی مطرح است، به دو نامه رهبر انقلاب که پنج سال قبل برای جوانان اروپا و آمریکا نوشته بودند، برمی گردد.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه تجربه چهل سال انقلاب اسلامی نشان می دهد که هر زمانی مسئله نفوذ و آسیب از جانب غرب در نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته است دستی از غیب آمده و همه طرح های نظامی، سیاسی و تبلیغاتی آنان را خنثی کرده است، گفت: مستکبران جهانی با چهل سال کارشکنی، محاصره اقتصادی و جنگ بر علیه جمهوری اسلامی ایران، امروز باید بدانند که صاحب دنیا حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) است.

 

به گفته وی ظلم در تاریخ 200 ساله اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها، تنها به این نیست که گلوی یک سیاه پوست را بگیرند که نتواند نفس بکشد، بلکه آنها در هر کجایی که وارد شده اند، نگذاشته‌اند تا ملت ها نفس بکشند و تمام فتنه هایی که در میانمار، هند، آفریقا، غرب آسیا و در خود کشورهای اروپایی صورت می گیرد، توسط استعمار انجام می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه متأسفانه در این رسوایی های اخیر، کلیسا با همه ادعاهای تبلیغاتی، سکوت کرد، افزود: اینکه کلیسا توان تبلیغ به عدل را ندارد برای این است که یک عنصر سیاسی دست بسته تحت تأثیر طواغیت و ستمگران بین المللی است.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه باید پیام عدل به همه برسد، خطاب به روحانیون و مبلغان گفت: شما باید سر به سجده شکر بگذارید که اسلام را در مکتب امام صادق(ع) و اسلام شناسی علی بن ابی طالب و امام رضا(ع) فرا گرفته اید و در انتظار حضرت مهدی(عج) آن را شناخته اید.

 

وی ادامه داد: امروز هر حرف شما در دنیا خریدار دارد زیرا سابقه شناخت مکتب اسلام این است؛ حق گرا بودن، اولین شرط عدالت است، لذا اسلام یعنی حق را تشخیص دادن و در یک کارشناسی درست تسلیم حق شدن.

 

امام جمعه بیرجند خطاب به روحانیون بیان کرد: شما امروز باید به این نکته توجه داشته باشید که چه معجزه ای را به پیروی از امام راحل و رهبری رهبر انقلاب اسلامی انجام داده‌اید، معجزه ای که دنیا در آن مانده است و هر زمانی هم که توطئه ها می خواهد، آن را تضعیف کند، معجزه ای دیگر می آید و بر استقامت آن می افزاید.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه اولویت مبلغان و روحانیون در سطح منطقه و جهان دعوت به عدل است، گفت: تبلیغات امروز و فردا با تبلیغات دیروز فرق می کند و به برگزاری یک جلسه با موضوع خاص و سخنرانی خلاصه نمی شود.
 

 

وی افزود: امروز دنیا به سمت عدالت حرکت کرده است، لذا پیش از آنی که فرصت از همگان گرفته شود، باید خود را با دنیای فردا که دنیایی است که اسلام به معنی صحیح اجرا خواهد شد، تطبیق دهند.
 

 

امام جمعه بیرجند ادامه داد: امروز کار به جایی رسیده است که استاد دانشگاه صهیونیست به شاگردان خود می گوید، یهودی ها امروز برای جهان حرفی برای گفتن ندارید و آن مکتبی که می تواند دنیا را اداره کند، اسلام است.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه  امروز تبلیغات باید خود را مجهز کند و به صورت دانش بنیان، کارشناسی شده و با یک پروژه به دنبال نجات نوع بشر باشد، عنوان کرد: جایگاه خود را بسیار قدر بدانید زیرا اگر یک نفر به وسیله شما هدایت شود از همه آنچه که آفتاب بر آن می تابد ارزشش بیشتر است.

 

وی با تاکید بر اینکه ما دارای مردم بسیار خوبی هستیم چرا که هرچه برخی مسئولین بی تفاوت و بی درد هستند اما مردم جبران می کنند، گفت: البته امروز همگان شاهد هستند که رهبری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، پیامبرگونه است هر وقت بیگانه ها و یا بیگانه پرست ها جوی را ایجاد می کنند و می خواهند بذر یاس بکارند، می بینند که فرمایشات ایشان به صورت دقیق واقع می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان اظهار کرد: دنیا امروز منتظر حرف شما که حرف انبیاء الهی و امام صادق(ع) است، می باشد و حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) با پیاده کردن عدالت در جهان همه ملت های مظلوم را از چنگال ستمگران بین المللی آزاد خواهد کرد.

 

 

 

کد خبر 941434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha