دریافت گواهینامه استانداردسازی ۲۵ جایگاه‌ CNG منطقه آبادان

سعدی آل‌کثیر از موفقیت دریافت گواهینامه استانداردسازی ۲۵ جایگاه CNG در منطقه آبادان از شرکت‌های بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خبر داد و گفت: از مجموع ۲۶ جایگاه در آبادان این تعداد موفق به کسب گواهینامه استانداردسازی شدند.

«مجاهد سعدی آل‌کثیر» در گفت‌وگو یا خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: تاکنون از مجموع 26 جایگاه فعال CNG در سطح منطقه، 25 جایگاه موفق به دریافت گواهینامه استاندارسازی از شرکت‌های بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شدند و یک جایگاه نیز در حال استانداردسازی تجهیزات جایگاه است.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آبادان روند استانداردسازی جایگاه‌های CNG در این منطقه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در حال حاضر شیوه‌نامه استانداردسازی و ایمنی بالغ بر 99 درصد جایگاه‌های CNG منطقه اجرایی شده و میانگین فروش روزانه جایگاه‌های CNG منطقه بالغ بر 165 هزار لیتر متر مکعب است که این میزان مصرف معادل 198/882 لیتر مصرف بنزین در منطقه است.

 

وی خواستار اطلاع‌رسانی مردم در خصوص مشاهده هرگونه موارد ناایمن و خارج از استاندارد جایگاه‌های CNG  در منطقه آبادان شد و تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد ناایمن و خارج از استاندارد در جایگاه‌های CNG منطقه، از طریق سامانه پیامگیر روابط عمومی منطقه به شماره 06153266044 موضوع را اطلاع دهند.

 

کد خبر 941474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha