مرکز پرتودهی گاما شهرکرد در عرضه تولید کیفی محصولات تاثیرگذار است

حجت الاسلام نکونام مرکز پرتودهی گاما شهرکرد را در عرضه تولید با کیفیت محصولات تاثیرگذار دانست و گفت: این مجموعه یکی از مراکز مهم در ارتقای جهش تولید و افزایش کیفیت انواع محصولات و کالاها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» شامگاه(دوشنبه ۲ تیر) در بازدید از مرکز پرتودهی هسته ‌ای گاما شهید شهریاری شهرکرد، با قدردانی از تلاش های این مرکز برای ضدعفونی کردن ماسک ها و وسایل بهداشتی در ایام شیوع ویروس کرونا، گفت: افزایش زمان ماندگاری کالاها و میوه ها از دیگر خدمات قابل توجه این مجموعه است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به خدمات گروه های جهادی و مردمی در تولید و توزیع رایگان ماسک ها و وسایل بهداشتی اشاره کرد و افزود: مرکز پرتودهی گاما شهرکرد نیز در راستای ضدعفونی کردن این وسایل کمک های شایانی داشت.

 

حجت الاسلام نکونام مرکز پرتودهی گاما شهرکرد را در عرضه تولید با کیفیت محصولات تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: این مجموعه یکی از مراکز مهم در ارتقای جهش تولید و افزایش کیفیت انواع محصولات و کالاها است.

 

امام جمعه شهرکرد با انتقاد از بی برنامگی در عرضه محصولات کشاورزی به بازار، تصریح کرد: مرکز پرتودهی گاما می تواند ماندگاری این محصولات را برای مدت زمان زیادی بالا ببرد و مانع از خسارات شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان سرمایه گذاری در چنین صنایعی را سودده و اثرگذار خواند و اضافه کرد: چنین زیرساخت هایی نیاز امروز کشور است و باید برای توسعه چنین صنایع و مجموعه هایی بیشتر تلاش کرد.

 

حجت الاسلام نکونام خودکفایی در تولید انواع صنایع، کالاها و خدمات را لازمه قطع وابستگی و افزایش استقلال کشور دانست و ادامه داد: امروز کشور در حوزه های مختلف فناوری، تولیدی و علمی در جایگاه بالایی قرار دارد که این جایگاه باید ارتقا یابد.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمنان در شرایط کنونی قادر به جنگ نظامی با ایران نیستند و به جنگ اقتصادی رو آورده اند، خاطرنشان کرد: لازمه مقابله با این جنگ دشمن، زیربنایی کردن حرکت های اقتصادی در کشور است.

 

کد خبر 941547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha