اجرای طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۴ با شعار«خانواده و آرامش»

چهاردهمین دوره طرح ملی و قرآنی بشارت ۱۴۵۴ امسال با شعار «خانواده و آرامش» و به صورت همزمان در سراسر کشور به همت شبکه قرآن و اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، چهاردهمین دوره طرح ملی و قرآنی 1454 به همت شبکه قرآن و معارف سیما به صورت سراسری و از طریق شبکه های رادیویی و تلویزیونی آغاز شد.

 

این برنامه روزهای شنبه تا جمعه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۱۵ با اجرای هادی ربیعی همچنین کارشناسی حجت الاسلام سرلک در بخش مفاهیم، هاشمی بخش روخوانی و حفظ، دکتر فرید بخش روان‌شناسی خانواده و نیز همراه با قسمت نمایشی در خصوص مفاهیم قرآنی به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت.

 

طرح درس روزانه حفظ سوره‌های جز سی قرآن کریم در ساعت‌های مختلف، ارتباط با عتبات مقدسه و مراکز استان‌ها از ساعت ۱۶:۱۵ از بخش‌های درنظر گرفته شده برای «۱۴۵۴» می‌باشد.

 

طرح ملی قرآنی بشارت ۱۴۵۴ با تهیه کنندگی رحمان حاصلی کاری از گروه جلسات و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما است که برای فصل تابستان برای مخاطبان تلویزیون در نظر گرفته شده است و  قرار است به هزار و ۴۵۴ نفر از کسانی که به صورت فعال در این طرح شرکت می کنند، جوایزی اهدا شود.

 

امسال کمیته های فضای مجازی، علمی و محتوایی، برنامه سازی و نهادها و شبکه ها و استانها فعالیت می کنند و هر هفته یک موضوع مطرح می شود و هفت آیه ارائه می گردد و در هفته نهم همزمان با ایام محرم این طرح با موضوع امر به معروف و نهی از منکر پایان می یابد.

 

علاوه بر پخش برنامه های طرح ۱۴۵۴ از  شبکه های یک، دو، سه، چهار، پنج، آموزش و افق، شبکه های رادیویی قرآن، معارف، جوان، فرهنگ، ایران، تهران، سلامت، ورزش، اقتصاد و گفت و گو نیز برنامه هایی را با محوریت طرح ۱۴۵۴ پخش می کنند و یک کانال ۲۴ ساعته از طریق اپلیکیشن سپهر در این راستا تدارک دیده شده است.

 

همچنین برنامه بشارت از طریق اپلیکیشن سپهر در این زمینه قابل بهره برداری است؛ البته در شبکه سپهر نیز که به صورت تلویزیونی از طریق گیرنده های دیجیتالی قابل دریافت است، برنامه های این طرح را می توان دید.

کد خبر 941577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha