پیام موشکی حزب‌الله به صهیونیستها منتشر شد

جنبش مقاومت حزب الله لبنان ویدئویی را منتشر کرده است که نشان می دهد موشک های هدایت شونده دقیق این جنبش می توانند هر نقطه ای در سرزمین های اشغالی را هدف قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، جنبش مقاومت حزب الله لبنان ویدئویی را منتشر کرده است که نشان می دهد موشک های هدایت شونده دقیق این جنبش می توانند هر نقطه ای در سرزمین های اشغالی را هدف قرار دهند.

 

این ویدئو که یکشنبه در رسانه های اجتماعی و همچنین رسانه های صهیونیستی منتشر شد ، مختصات مواضع استراتژیک اسرائیل را که در محدوده موشک های حزب الله قرار دارد ، نشان می دهد.

 

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان اخیراً در سخنرانی خود از توان بالای موشکی این جنبش خبر داده بود. انتشار این تصاویر موجب آماده باش شدن نیروهای نظامی اسرائیل شده است.

 

حزب الله به دنبال حمله اسرائیل و اشغال جنوب لبنان در سال 1982 تأسیس شد.

از آن زمان ، این جنبش به یک نیروی نظامی قدرتمند تبدیل شده و ضربات مکرر به ارتش اسرائیل ، از جمله در طول جنگ 33 روزه 2006 ، وارد کرده است.

 

ماه گذشته ، شیخ نعیم قاسم معاون حزب الله آزادی جنوب لبنان از اشغالگران را نقطه عطف تاریخ خاورمیانه عنوان کرد.

 

شیخ قاسم گفت: این پیروزی ، افسانه شکست ناپذیری ارتش اسرائیل را پایان داد و به تقویت ایمان نسل های جوان در مقاومت و مبارزات برای آزادی فلسطین از اشغالگران اسرائیلی کمک کرد.

کد خبر 941584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha