بستر بهره مندی خانواده شهداء و ایثارگران از  تسهیلات فرودگاه پیام فراهم می شود

ثناگو مطلق گفت: ظرفیت های منطقه پیام یکی از بسترهای مناسب رفاهی آموزشی و شغلی است که می توان قسمتی از این ظرفیت را اختصاص به خانواده شهداء و ایثارگران داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نادر ثناگومطلق» طی نشستی با مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امورجانبازارن و ایثارگران که صبح سه شنبه ۳ تیر انجام شد گفت: تسهیلات ویژه برای خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران با استفاده از ظرفیت فرودگاه پیام دیده شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام افزود: ظرفیت های منطقه پیام یکی از بسترهای مناسب رفاهی آموزشی و شغلی است که می توان قسمتی از این ظرفیت را اختصاص به خانواده شهداء و ایثارگران داد.

وی توضیح داد: متناسب با این نگاه و اولویت تفاهم نامه ای میان منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام به منظور اجرای این خدمت رسانی به این عزیزان منعقد می گردد.

ثناگومطلق مطرح کرد: تسهیلاتی مانند بهره مندی از پروازهای فرودگاه پیام همچنین ایجاد زمینه های اشتغال و مساعدت همکاری در امر اقتصادی در این فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی از دیگر مواردی است که در تفاهم نامه قید می شود.

 

 

 

 

کد خبر 941615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha