اولین و بزرگترین کارخانه تولید پودرلباسشویی خوزستان در آبادان افتتاح شد

اولین و بزرگترین کارخانه تولید پودرلباسشویی استان خوزستان و استان‌های همجوار ظهر امروز (سه‌شنبه ۳ تیر) در شهرک صنعتی آبادان افتتاح و به مرحله بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، سومین کارخانه تولیدی از سری پروژه‌های اقتصادی معاونت سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند امروز (سه‌شنبه 3 تیر) به مناسبت با حضور مسئولان افتتاح و به مرحله بهره‌برداری رسید.

 

کارخانه تولید پودرلباسشویی در شهرک صنعتی آبادان با سرمایه‌گذاری بالغ بر 43 میلیارد ریال سالانه سه‌هزار تن محصول تولید می‌کند. مواد اولیه این شرکت از تولیدات داخلی تامین خواهد شد و محصول نهایی در بازارهای داخلی و خارجی به‌فروش می‌رسد.

 

در این شرکت تولیدی 90 نفر به‌صورت مستقیم در این کارخانه مشغول به کار هستند و برای 150 نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

 

این کارخانه اولین و بزرگترین شرکت تولید و بسته‌بندی پودرلباسشویی در خوزستان و استان‌های همجوار به‌شمار می‌رود که روزانه 80 تن پودر لباسشویی دست و ماشینی تولید می‌کند و گفته شده قابلیت افزایش تولید به 120 تن را نیز دارد.

 

کارخانه تولیدی و بسته‌بندی پودر لباسشویی شرکت مهام شیمی امید اروند در سه ماهه ابتدایی سال جاری بیش از نیم میلیون دلار به کشورهای همسایه صادرات داشته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این عدد به پنج میلیون دلار برسد.

 

کد خبر 941773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha