۱۵ تیر آخرین‌مهلت نام‌نویسی در دوره تربیت مربی معارف مهدویت

حجت‌الاسلام نصوری از برگزاری دوره تربیت مربی معارف مهدویت ۲۱ تیرماه جاری خبر داد و گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره تا ۱۵ تیرماه با مراجعه به بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران اقدام نمایند.

حجت‌الاسلام «محمدرضا نصوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری بابیان اینکه دوره‌های تربیت مربی معارف مهدویت با محوریت ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت و تربیت نیروهای علمی، فرهنگی و پژوهشی در مدارس علمیه خواهران و برادران برگزار می‌شود، اظهار کرد: دوره تربیت مربی معارف مهدویت 21 تیرماه جاری به همت بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران در دو بخش حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

 

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران با اشاره به اینکه طلاب در این دوره مباحثی نظیر امام شناسی، ادله عقلی و نقلی امامت و مهدویت، سبک زندگی منتظرانه ادعیه و زیارت مهدوی، شرایط و علائم ظهور، انتظار و وظایف منتظران، آسیب‌شناسی مهدویت، ولایت‌فقیه و غرب و مهدویت را آموزش می‌بینند، یادآور شد: ثبت‌نام برای حضور در این دوره از یکم تیرماه جاری آغاز شد و تا 15 همین ماه ادامه دارد.

 

وی داشتن مدرک کارشناسی به بالا، توانمندی در تبلیغ و کلاس داری، حداکثر سن 35 سال، موفقیت در مصاحبه علمی و تعهد به رعایت مقررات آموزش را شرایط لازم برای نام‌نویسی در این دوره اعلام کرد و خاطرنشان شد: پس از اتمام دوره برای تمامی دانش‌پژوهان گواهی پایان دوره صادر می‌شود.

 

حجت‌الاسلام نصوری بابیان اینکه طلاب شرکت‌کننده در دوره تربیت مربی معارف مهدویت برای پذیرش در سطح 3 رشته مهدویت در اولویت قرارمی گیرند، افزود: افرادی که در این دوره موفق به اخذ مدرک پایان دوره شوند، جهت امر تبلیغ و تدریس به مراکز علمی و آموزشی معرفی می‌شوند.

 

به گزارش شبستان، علاقه‌مندان جهت نام‌نویسی در دوره تربیت مربی معارف مهدویت همه‌روزه از ساعت 8-14 با مراجعه به بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران واقع در ساری-خیابان انقلاب- انقلاب هفتم بعد از اداره دارایی-ساختمان موقوفه افراپلی-طبقه دوم اقدام نمایند.

کد خبر 941811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha