جشن بزرگ جوان در بجنورد برگزار می شود

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از برگزاری جشن بزرگ جوان روز پنج شنبه پنجم تیرماه ساعت ۲۱ در تالار حافظ بجنورد خبرداد.

«ابوالحسن حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: جشن بزرگ جوان با هنرنمایی هنرمندان استانی و کشوری با اجرای برنامه هایی همچون موسیقی، طنز، استنداپ کمدی و نمایش طنز پنج شنبه پنجم تیرماه ساعت ۲۱ در تالار حافظ بجنورد برگزار خواهد شد. 

 

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی فرهنگ و ارشاد اسلامی مشارکت دادن هنرمندان در برنامه های فرهنگی و هنری است، افزود: این جشن هنری به منظور ایجاد نشاط و شادابی در بین علاقه مندان و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های هنرمندان برگزار می شود. 

 

حیدری اظهار کرد: این برنامه توسط موسسه هنری سهره شرق بجنورد برگزار می شود و از طریق صفحات مجازی Saeid.dehghanpour_official  و bojnordziba  برای علاقه مندان پخش خواهد شد.

 

یادآوری می شود؛ هنرمندان در جشن بزرگ جوان که پنج شنبه پنجم تیرماه ساعت 21 تا 23 به صورت آنلاین در تالار حافظ بجنورد برگزار می شود، به هنرنمایی می پردازند.
 

کد خبر 941835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha