«با تو حالم خوبه» در چهارشنبه‌های امام رضایی رادیوجوان در دهه کرامت

شبکه رادیویی جوان، حال و هوای شب های معنوی حرم امام رضا(ع) را در دهه کرامت به صورت زنده از مشهدالرضا برای رادیوجوانی‌ها روایت می‌کند.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، ویژه برنامه «با تو حالم خوبه» در دهه کرامت، با همکاری آستان قدس رضوی هر شب از ساعت ۰۷:۳۰ تا ۰۸:۰۰ به صورت زنده از صحن آزادی حرم شریف ثامن الحجج، امام رضا علیه‌السلام به روی آنتن رادیوجوان می رود.


در روزها و ماه‌های اخیر، جهت جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، بسیاری از مردم نمی‌توانند به مشهد مقدس سفر کنند؛ در این شرایط رادیو جوان برآن شد تا هر هفته، چهارشنبه‌ها به این شهر سفر کند تا مخاطبان بتوانند از طریق امواج این ایستگاه رادیویی، امام رضا علیه السلام را زیارت نمایند. این ویژه برنامه در دهه کرامت هر شب به روی آنتن می‌رود.



حال خوب شفایافتگان در «با تو حالم خوبه»
از بخش‌های جذاب و شنیدنی این ارتباط زنده، برنامک «نجات یافتگان» است که با همکاری آستان قدس رضوی، یکی از بیمارانی که در حرم امام رضا (ع) شفا یافته‌است درباره داستان بیماری خود و حال و احوالش پس از بهبودی، با رادیوجوان گفتگو می‌کند.


گشت و گذار رادیوجوانی ها د ر حرم رضوی
یکی از قسمت‌های خاص برنامه، «گردشگری در حرم رضوی» ست که به معرفی بخش‌های مختلف حرم، موزه‌ها و نگارخانه‌ها، آشپزخانه حرم، چهره‌های بزرگ مدفون در جوار ضریح شریف حضرت و ... می‌پردازد که برای مخاطبان این شبکه رادیویی جالب خواهد بود.


عکس های یادگاری خود در مسیر فیروزه ای قم تا مشهد را به اشتراک بگذارید
«پویش عکس سلفی» جوان‌ها و نوجوان‌ها با حرمین شریفین امام رضا (علیه السلام) و حضرت معصومه (علیها السلام) از بخش‌های پرطرفدار این برنامه است که هر روز شنوندگان از طریق فضای مجازی تصاویر خود را برای رادیو جوان ارسال می‌کنند تا با اسم خودشان در رادیونمای این ایستگاه رادیویی منتشر شود.


برنامه «با تو حالم خوبه» از جایگاه اختصاصی رادیوجوان واقع در صحن آزادی، روبروی گنبد طلایی امام رضا(ع) به تهیه کنندگی مهدی شاهرضایی، سیروس رجبی و مجتبی حسنی و اجرای حسن خلقت دوست، ابوالفضل اینانلو و مجید عسکری روی آنتن می‌رود تا حال و هوای جوان‌هایی که در صحن‌های حرم مطهر امام رئوف حضور دارند را گزارش کند.


خاطر نشان می‌شود، شنوندگان این ایستگاه رادیویی همزمان می‌توانند از طریق پخش لایو اینستاگرام، به صورت زنده بارگاه امام رضا علیه‌السلام را زیارت کنند.

کد خبر 941857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha