افزایش غنای فکری جامعه در سطوح مختلف فرهنگی تاثیرگذار است

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تلاش شود به غنای فکری جامعه بیافزاییم تا در سطوح مختلف فرهنگی موثر واقع شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید ابوالحسن مهدوی» در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به لزوم تاثیرگذاری فرهنگی به تمامی اقشار جامعه به ویژه نسل جوان گفت: تاثیرگذاری از طریق فکر و اندیشه اتفاق می‌افتد بنابراین باید تلاش شود به غنای فکری جامعه بیافزاییم تا در سطوح مختلف فرهنگی موثر واقع شویم.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم جذب حداکثری خاطرنشان کرد: لازم است اتاق فکر قوی برای برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان متشکل از نیروهای قوی، اثرگذار و کارآمد وجود داشته باشد.

 

امام جمعه موقت اصفهان اظهار کرد: ما علاقمند هستیم هنرمندان در راستای برنامه‌های دینی در جامعه تلاش نمایند که این مسئله نیاز به برنامه ریزی دارد و جهت دادن به اصحاب فرهنگ و هنر وظیفه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام «رمضانعلی معتمدی» نیز در این دیدار به تبیین برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پرداخت و نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این مدت ارائه کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: حوزه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از جمله فعالیت‌های این وزارتخانه است و اکنون بالغ بر 24 هزار کانون‌ فرهنگی هنری مسجد در کشور و 1900 کانون در استان اصفهان فعالیت دارند.

 

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت اداره کل به منظور تقویت باورهای دینی و ایجاد پیوند با حوزه‌های علمیه افزود: لازم است از ظرفیت حوزه‌های علمیه برای تقویت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان استفاده شود./

کد خبر 941961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha