۸۳ مکان ورزشی در ایلام به بخش خصوصی واگذار شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه ۱۰۸ مکان ورزشی در استان طی چند مرحله به بخش خصوصی و هیئت‌های ورزشی واگذار می‌شود، گفت: تاکنون ۸۳ مکان ورزشی در ایلام به بخش خصوصی واگذار شده است.

«مظفر علی‌شائی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: تاکنون ۸۳ مکان دارای قابلیت واگذاری در استان متناسب با رشته‌های ورزشی به هیئت‌ها و بخش‌های خصوصی واگذار شده و ۱۰۸ مکان ورزشی در استان طی چند مرحله به بخش خصوصی و هیئت‌های ورزشی واگذار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: توزیع اعتبارات و تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان‌های استان در دستور کار است و در این راستا استادیوم شهید پیرحیاتی شهرستان ایوان که در سال ۹۵ افتتاح شده بود، نیاز به مرمت دارد که اعتبار لازم برای آن پیش‌بینی شده است و این استادیوم در آینده نزدیک بازسازی می‌شود.

 

علی شائی افزود: راه‌اندازی زمین چمن طبیعی شهرستان آبدانان نیز از اولویت‌های این اداره است که براساس بودجه‌ای که برای ورزش این شهرستان تخصیص داده می‌شود این زمین چمن نیز مرمت و بازسازی می‌شود.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به برنامه ورزش و جوانان استان برای توسعه ورزش در روستاهای استان، یادآور شد: تا پایان سال ۱۰۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان ایلام ایجاد شود.

 

وی خاطرنشان کرد: می‌توان از طریق همین خانه‌های ورزش روستایی و باشگاه خصوصی مسابقاتی را در سطح استان برگزار کنیم و از طریق این مسابقات افراد شاخص را مشخص کرده ودر نتیجه آنان را به ورزش کشور معرفی کنیم.

 

کد خبر 942066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha