ویژه برنامه های فرهنگی و هنری دهه کرامت در بستر فضای مجازی برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه به دلیل مصوبه اخیر ستاد کرونای استان از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و هنری دهه کرامت معذور هستیم،گفت: ویژه برنامه های فرهنگی و هنری دهه کرامت در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حسین مسگرانی» امروز(۴ تیر) در نشست خبری در خصوص اعلام ویژه برنامه های دهه کرامت سیستان و بلوچستان بیان داشت: بنا بود امسال همچون سنوات گذشته برنامه های فرهنگی و هنری و  نیزجشن های مردمی را در مساجدی که به نام امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها مزین شده بود در دهه کرامت داشته باشیم اما به دلیل مصوبه اخیر ستاد کرونای سیستان و بلوچستان از برگزاری آنها معذور هستیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ویژه برنامه های فرهنگی و هنری دهه کرامت سیستان و بلوچستان در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

مسگرانی یادآور شد:  سازمان ها، نهادهای دولتی و غیر دولتی با استفاده از ظرفیت های موجود دهه کرامت را در بستر فضای مجازی گرامی بدارند.

 

وی با بیان اینکه امسال خدام بارگاه حضرت معصومه به دلیل شرایط بحرانی کرونا در سیستان و بلوچستان حضور پیدا نخواهند کرد، افزود: جشنواره موسیقی، تئاتر و جنگ های شادی که در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی و ایجاد فضای شاد و مناسب فرهنگی با همکاری استانداری و انجمن  ها قرار بود در سراوان برگزار شود به فضای مجازی هدایت می شود.

کد خبر 942133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha