ایستگاه سلامتی در کانون فرهنگی و هنری ذوالفقار شهر ایلام دایر می شود

مسئول کانون فرهنگی و هنری ذوالفقار شهر ایلام گفت: با همکاری جمعیت هلال احمر شهر ایلام ایستگاه سلامتی و تب سنجی در راستای مبارزه با کرونا به همت اعضای این کانون در شهر ایلام دایر می شود.

«عزت الله اسماعیل بیگی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: ایستگاه سلامتی در محل مسجد امام رضا(ع) شهر ایلام روز پنج شنبه هفته جاری در راستای گرامیداشت دهه کرامت دایر و به مردم خدمات پزشکی ارائه خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در این ایستگاه سلامتی خدمات تب سنجی، تشخیص بیماری کرونا و سایر خدمات پزشکی از جمله فشار خون به صورت رایگان از مراجعه کنندگان و اهالی محل ارائه می شود، یادآور شد: همچنین در این ایستگاه صلواتی توصیه ها و بروشورهای بهداشتی جهت مبارزه با کرونا به مراجعه کنندگان ارائه می شود.

 

اسماعیل بیگی تصریح کرد: این ایستگاه سلامتی با همت کارکنان و داوطبان جمعیت هلال احمر شهرستان ایلام که عضو کانون فرهنگی و هنری ذوالفقار هستند برپا می شود و اعضای کانون های فرهنگی و هنری شهر ایلام می توانند با مراجعه به این ایستگاه از خدمات رایگان آن بهره مند شوند.

 

وی با بیان اینکه همچنین برنامه کوهنوری روز جمعه هفته جاری با حضور ۲۵ نفر از اعضای کانون فرهنگی و هنری ذوالفقار برگزار می شود، ابراز کرد: این برنامه روز جمعه ساعت ۹ صبح به منظور پاکسازی کوه گچان از زباله و پلاستیک های مضر و جلوگیری از هر گونه آتش سوزی انجام می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری ذوالفقار شهر ایلام گفت: این برنامه به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و با اجرای برنامه های فرهنگی از جمله سخنرانی یکی از طلاب استان شرکت کننده در این مراسم در خصوص سیره عملی و رفتاری حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) و فرهنگی رضوی  برگزار می شود.

 

کد خبر 942164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha