رونمایی از سامانه ثبت نذورات رسانه ای رضوی در دهه کرامت

مسؤول کانون خادم یاری خبر و رسانه رضوی در قم از راه اندازی و رونمایی سامانه ثبت نذورات رسانه ای ویژه امام رضا(ع) خبرداد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «مهدی نیکبخت» پیش از ظهر امروز(چهارشنبه 4تیر) در نشست خبری «دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان قم» که در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) اظهار داشت: شکر گذار خدا هستیم که ما را در مسیر خدمت به آستان ملک پاسبان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) قرار داد و امیدواریم بتوانیم این مسیر را ادامه بدهیم.

 

مسؤول کانون خادم یاری خبر و رسانه رضوی در قم با اشاره به این که همه ما باید با امام رضا(ع) میثاق خدمت ببندیم، عنوان کرد: همه باید بکوشیم تا طبق فرمایش آنها، مایه زینت باشیم و مایه عار و خاری اهل بیت(ع) نباشیم و به یمن توفیق خدمت در پیشگاه مقدسشان پیمان ببندیم در انعکاس فرهنگ رضوی بکوشیم.

 

وی بیان داشت: سامانه خادم یاران رضوی که بیش از یک سال است به دلیل ارتقا و تغییر سیاست ها تعطیل شده و برنامه آستان قدس رضوی برای جذب خادم یاران تغییر کرده است، اما در این بین نیاز به کارهای رسانه ای ویژه ای داریم و از طرفی خود عزیزان در تخصص های مختلف تمایل به همکاری به ویژه در فضای خبر و رسانه داشته اند.

 

حجت الاسلام نیکبخت در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دبیرخانه خادمان خبر و رسانه طرحی را چند ماه است پیگیری می‌ کند و در آینده نزدیک به عنوان «نذر رسانه» ابلاغ می‌ شود که در این طرح کسانی که خادم یار نیستند می‌ توانند از این طریق خدمات رسانه ای خود را به آستان قدس رضوی و در راستای حرم مطهر امام رضا(ع) انجام بدهند که چند ویژگی و چند مزیت دارد.

 

وی با بیان این که این فعالیت های رسانه ای در سامانه نذورات قابلیت ثبت دارد، گفت: فعالیت هایی که شما در راستای امام رضا(ع) می‌ کنید قابل ثبت شدن است و تا چند روز دیگر این سامانه رونمایی می‌ شود و این سامانه کسانی را که به عنوان نذر رسانه خدمتی به امام رضا(ع) به عنوان واقف و ناذر ثبت می‌ کنند.

 

مسؤول کانون خادم یاری خبر و رسانه رضوی قم در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: امیدواریم شما ما را در انعکاس اخبار آستان و در راستای ترویج فرهنگ امام رضا(ع) کمک کنید و بنا داریم از همین امروز گروهی تشکیل بدهیم تا اخباری که در این چند روز تولید می‌ شود در اختیار شما قرار بدهیم.

 

وی یادآور شد: بعد از دهه کرامت یک جلسه جمع بندی خواهیم داشت و در جلسه ای از همکاران رسانه ای که در این ایام فعالیت های ویژه ای داشته اند تقدیر شده و لوح افتخاری خدمت رسانی رضوی تقدیم خواهد شد.

کد خبر 942271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha