برگزاری کلاس  آموزش قرآن کریم در کانون فتح روستای گنبد

مسئول کانون فرهنگی و هنری روستای گنبد پیرمحمد شهرستان ملکشاهی گفت: کلاس آموزشی قرآن کریم در راستای ترویج آموزه ها و فرهنگ دینی و قرآنی با حضور نوجوانان و جوانان این روستا برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «روح الله بشیری زاده» در این خصوص اظهار کرد: کلاس آموزشی قرآن کریم همزمان با میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه(س) در محل صحن مطهر امامزاده سید محمد عابد(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار  شد.

 

وی با بیان اینکه این کلاس آموزشی با حضور امام جماعت کانون فرهنگی و هنری فتح برگزار شد، ابراز کرد: در این کلاس آموزشی اعضای جوانان و نوجوان کانون فرهنگی و هنری مساجد روستای گنبد پیرمحمد حضور داشتند و همچنین در پایان این کلاس آموزشی، محفل انس با قرآن نیز با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط اعضای کانون برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگ و هنری فتح روستای گنبد پیرمحمد، یادآور شد: همچنین در مراسم دیگری به مناسبت روز دختر و گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) از تعداد از دختران عضو کانون فرهنگی و هنری روستا با اهدای هدیه و لوح تقدیر تجلیل شد.

 

بشیری زاده با اشاره به اینکه در دهه کرامت برنامه های ویژه ای در راستای ترویج فرهنگ رضوی در سطح این کانون برگزار می شود، بیان کرد: این برنامه نیز با همکاری موسسه خیریه نسیم رحمت و با حمایت موسسه خیریه خانه خورشید تهران برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه با امید خدا در روز یازدهم تیر ماه شاهد حضور پرچم متبرک و خدام رضوی در روستای گنبد پیرمحمد خواهیم بود، خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت دهه کرامت نیز ۸۰ بسته غذایی به زودی در بین روستاهای همجوار روستای گنبد پیرمحمد با کمک خیرین و نیکوکاران استان توزیع می شود.

 

 

کد خبر 942137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha