حرکت کاروان شادی مصباح همزمان با میلاد امام رضا(ع) در سطح شهر بیرجند

حقیری با بیان اینکه کاروان شادی مصباح در روز ولادت امام رضا(ع) در سطح شهر بیرجند حرکت خواهد کرد، گفت: کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند در دهه کرامت حدود ۱۰ بسته غذایی هر کدام به ارزش ۱۰۰ هزار تومان با کمک مرکز نیکوکاری مسجد توزیع می کند.

«مهدی حقیری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون حضرت صدیقه طاهره (س) بیرجند در نظر دارد تا برای بزرگداشت دهه کرامت برنامه های مختلف و جذابی را با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرا کند.

 

مدیر کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند در ادامه بیان کرد: گروه سرود مصباح کانون فرهنگی هنری حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند دو سرود زیبا برای دهه کرامت و ولادت امام رضا(علیه السلام) تهیه کرده اند که به زودی منتشر خواهند شد.

 

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های کانون فرهنگی هنری حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند در دهه کرامت پرداختن و توجه به بحث اکرام ایتام و توزیع سبدهای غذایی بین نیازمندان است که در این راستا 10 بسته غذایی هر کدام به ارزش 100 هزار تومان با کمک مرکز نیکوکاری مسجد توزیع می شود.

 

حقیری با بیان اینکه در دهه کرامت بحث آذین بندی محله و مسجد را در دستور کار داریم، گفت: در شب ولادت امام رضا(علیه السلام) جشنی را با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس برگزار می کنیم.

 

مدیر کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند در پایان اظهار کرد: در روز ولادت امام رضا(علیه السلام) مقرر شده است که کاروان شادی را با همکاری گروه سرود مصباح راه اندازی کنیم و در سطح شهر حرکت داشته باشند.

 

 

کد خبر 942211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha