دهه کرامت فرصت تبیین اهمیت کار تشکیلاتی هدفمند مسجدی است

حجت الاسلام جلالوند با اعلام خبر برپایی آئین تکریم دختران مسجدی در مسجد جامع پیشاهنگی کرج به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) گفت: دهه کرامت فرصت تبیین اهمیت کار تشکیلاتی هدفمند مسجدی است.

« حجت الاسلام احمد جلالوند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه کانون فرهنگی هنری مسجد جامع پیشاهنگی کرج گفت: رویکرد و باور اصلی ما در دهه کرامت، تحقق و پیاده سازی کار تشکیلاتی است.

مدیرکانون فرهنگی هنری منتظران ولیعصر(ع) افزود: حضرت معصومه سلام الله علیها به عنوان الگوی شاخص و برجسته برای دختران و بانوان در شهر مقدس قم، ملجأ و مأمن بسیاری از فرصت های دینی و الهی است.

وی توضیح داد: توجه به کار تشکیلاتی و سازماندهی شده در قالب نیروهای جوان و نخبه مسجدی با تأمل بر الگوهای معرفتی و شخصیتی اهل بیت(ع) محقق می شود.

کارشناس آموزش سازمان تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: دهه کرامت به عنوان یک فرصت برای بسترسازی برنامه هایی است که به دنبال آن می توان شاهد رشد وفاق اجتماعی میان نوجوانان و جوانان بود.

حجت الاسلام جلالوند با اشاره به برپایی طرح سه شنبه های تکریم با محوریت کانون فرهنگی هنری منتظران ولیعصر(عج) در مسجد جامع پیشاهنگی کرج توضیح داد: در قالب طرح سه شنبه های تکریم و به مناسبت میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها از ۲۴ دختر برجسته این مسجد، تقدیر و تجلیل به عمل آمد. 

مدیرکانون فرهنگی هنری منتظران ولیعصر(ع) بیان کرد: از دیگر طرح های این دهه در کانون فرهنگی مسجد، برپایی طرح تلاوت نور به مناسبت میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و میلاد امام رضا(ع) است. 

عضو هیئت اندیشه ورز ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: سخنرانی با محوریت بیان سبک زندگی رضوی با هدف تبیین و آگاهی سازی معرفت دینی از دیگر برنامه های این دهه با همت کانون فرهنگی هنری ولیعصر(عج) است. 

حجت الاسلام جلالوند در پایان بیان کرد: کار تشکیلاتی سازمان یافته در مسجد با نگاه معرفتی به جایگاه الگوهایی چون امام رضا(ع) و حضرت معصومه سلام الله علیها مقدر می شود به همین منظور هر کدام از نیروهای فعال کانون فرهنگی هنری مسجدی در قالب یک ارتباط سازنده با دیگر فعالان مسجدی، سعی در پویایی و احیاء مسجد دارد. 

 

کد خبر 942239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha