رودخانه‌‌های  زرجوب  و گوهر رود  رشت احیا می شوند

حاجی پور با بیان اینکه پنج پروژه با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا در رشت اجرا می شود گفت: احیا رودخانه گوهررود و زرجوب از جمله مهمترین پروژه های است که توسط این قرارگاه اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «اسماعیل حاجی پور» امروز (چهارشنبه، ۴ تیر) در آیین افتتاحیه پروژه های شهرداری رشت با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در تالار گفتگوی شهرداری رشت اظهار کرد: پیشرفت در عمران شهری همت همگان را می طلبد.

 

رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه احیای رودخانه زرجوب و گوهررود از جمله مهمترین پروژه‌هایی است که پیگیری می‌شود گفت: در گذشته این ۲ رودخانه بسیار پاک و محلی برای شنا، ماهیگیری و فضایی برای نشاط و ورزش عموم بود، ولی اکنون این دو رودخانه پر از فاضلاب شده و حتی یک لحظه هم نمی توان در کنار رودخانه قدم زد.

 

حاجی پور با تاکید بر اینکه رشت شهر اولین‌هاست اذعان کرد: راه‌اندازی نخستین انجمن شهری، نخستین اتوبوس، اولین داروخانه و کتابخانه ملی کشور در شهر رشت بوده و در تلاشیم برای بازگشت به دوران قبل پروژه‌های بزرگی با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ٌص) اجرا کنیم.

 

رییس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: امروز با حضور مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) تفاهم‌نامه اجرای پنج پروژه عظیم در رشت منعقد می‌شود.

 

وی اضافه کرد: روگذر نیروی دریایی، روگذر میدان ولی عصر که بزرگترین پل شمال کشور محسوب می‌شود، زیرگذر شهرداری و روگذر میدان مصلی رشت از پروژه‌هایی است که با همکاری این قرارگاه در رشت اجرایی می‌شود.

 

حاجی پور خاطرنشان کرد: احیا رودخانه گوهررود و زرجوب از دیگر پروژه‌های است که توسط این قرارگاه که دارای اعتبارات ملی است، پیگیری می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه گیلان قطب گردشگری کشور است اظهار کرد: شهر رشت از مراکز مظلوم استان در کشور است.

 

«ناصر حاج محمدی» نیز در این مراسم اظهار کرد: نام قرار گاه خاتم در کشور شناخته شده است و تاکنون پروژه های متعدد و عظیمی را با موفقیت اجرایی کرده است.

 

شهردار رشت خاطر نشان کرد: امیدواریم با وجود نیروهای فعال خاتم در گیلان و رشت شاهد پیشرفت‌های عمرانی این شهر در آینده نزدیک باشیم.‌

کد خبر 942246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha