نیاز به برنامه منسجم علمی، اقتصادی و اجتماعی در دوران پساکرونا

محبی گفت: لازم است تا با بهره گرفتن از بحران کرونا به عنوان یک فرصت، تغییر بنیادی در زیرساخت های اقتصادی و علمی ایجاد کنیم و برای موفق شدن در دوران پساکرونا نیاز به برنامه منسجم علمی، اقتصادی و اجتماعی داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سهیلا محبی»، امروز (چهارشنبه 4 تیر) در جلسه کمیسیون آنلاین حمایت قضایی، مالکیت فکری، حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی اتاق بازرگانی فارس گفت: شیوع کرونا علاوه بر اثر گذاری بر حوزه اقتصاد و اشتغال بر بخش های اجتماعی نیز تاثیر منفی گذاشته است.

عضو هیئت نمایندگان و رئیس کمیسیون حمایت قضایی، مالکیت فکری، حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی اتاق بازرگانی فارس افزود: اگر شاهد اتحاد و همدلی همگانی نباشیم برای جهان، سرنوشت نامعلومی رقم خواهد خورد.

 

وی اضافه کرد: مسایل اجتماعی و اقتصادی دوران پسا کرونا، نیاز به تصمیم گیری دقیق دارد و باید مسئولان در این زمینه ضمن همدلی  همراهی، تصمیمات مناسب و کارآمدی اتخاذ کنند.

محبی تاکید کرد: کرونا سبک زندگی مردم را نیز دستخوش تغییر کرده است و تمامی بخش ها و ابعاد زندگی را تحت تاثیر قرار داده و اکنون رسالت مردم در مقابل یکدیگر بیشتر شده است.

وی ادامه داد: لازم است تا مردم، تشکل های مردم نهاد، دستگاه های اجرایی، دستگاه قضایی و ... با بهره گرفتن از بحران کرونا به عنوان یک فرصت، تغییر بنیادی در زیرساخت های اقتصادی و علمی ایجاد کنند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس با اشاره به لزوم برنامه روزی مدون برای دوران پساکرونا گفت: اگر برنامه مدون و دقیقی برای پساکرونا نداشته باشیم، ضررهای جبران ناپذیری در جامعه به وجود خواهد آمد.

وی تاکید کرد: برای موفق شدن در دوران پساکرونا نیاز به برنامه منسجم علمی، اقتصادی و اجتماعی داریم و اگر شاهد تحولات جدی در کشور به این شکل نباشیم، نمی توانیم حرکت مبتکرانه داشته باشیم.

 

کد خبر 942314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha