۱۴۰ واحد تولیدی راکد مازندران از تملک بانک خارج می شوند

خیریان پور گفت: در راستای تلاش برای تحقق شعار سال « جهش تولید» ۱۴۰ واحد تولیدی راکد مازندران از تملک بانک خارج می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلوگاه، « حسن خیریان پور»  امروز ( 4 تیر) در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان گلوگاه در شرکت عظیم گستر ناحیه صنعتی گلوگاه گفت: در راستای تحقق شعار سال با عنوان  « جهش تولید» تلاش مستمری انجام شده و می شود و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در نظر دارد واحدهای در تملیک بانک را از تملک بانک ها خارج و به چرخه تولید بازگرداند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران افزود: در راستای تلاش برای تحقق شعار سال مبنی بر« جهش تولید» 140 واحد تولیدی راکد مازندران از تملک بانک خارج می شوند.

وی زراعت چوب را یکی از ظرفیت های مهم مازندران دانست و اظهار کرد: برای تامین نیازهای مواد اولیه کارخانجات سلولزی نیازمند زراعت چوب هستیم .

 

خیریان پور گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده توسط استاندار مازندران مقرر شد که امسال 4 هزار هکتار زراعت چوب در 22 استان مازندران هدف گذاری و محقق شود.

 

وی همچنین  از بهره برداری 22 عنوان از طرح های تولیدی و اقتصادی با 60 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال خبر داد و افزود: برای این طرح ها تاکنون 3 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شد و با افتتاح این طرح های تولیدی و اقتصادی، می توان به شعار جهش تولیدی به معنای واقعی رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با اشاره به بازدید از ناحیه صنعتی گلوگاه و واحدهای صنعتی این ناحیه یادآور شد: در این بازدید در مورد 7واحد تولیدی که دارای مشکلات بانکی، تامین اجتماعی، مالیاتی و جهاد کشاورزی بودند چاره اندیشی شد و با توجه به ظرفیت شهرستان گلوگاه تلاش داریم تا برای شعار جهش تولید گام برداریم.

 

خیریان پور گفت: اصلاح نژاد دام یکی از برنامه های مهم در شهرستان گلوگاه در راستای جهش تولید است که یک واحد دامداری اصلاح نژاد با 1600 راس دام در گلوگاه شروع به فعالیت کرد که با رفع مشکلات برای جهش تولید گام برمی دارد.

 

وی تصریح کرد:  مجموعه عظیم گستر گلوگاه هم نیازمند تسهیلات 40 میلیارد تومانی بود که در جلسه مصوب شد تا با ارائه تسهیلات مناسب برای توسعه اشتغال گام بردارد.

کد خبر 942331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha