قهرمانان پارالمپیک در فارس سفیران پیشگیری از اعتیاد شدند

کشفی نژاد گفت: برای نخستین بار در سازمان بهزیستی کشور، چهار قهرمان پارالمپیک در استان فارس به عنوان سفیران پیشگیری از اعتیاد انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمد صادق کشفی نژاد»، امروز (چهارشنبه 4 تیر) در جلسه ای به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: برای نخستین بار در سازمان بهزیستی کشور، چهار قهرمان پارالمپیک در استان فارس به عنوان سفیران پیشگیری از اعتیاد انتخاب شدند.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: بدین ترتیب طی ابلاغ های جداگانه ای از سوی بهزیستی فارس، «مهتاب نبوی»، قهرمان تکواندو، «احمد شاه حسینی»، قهرمان فوتبال نابینایان، «سیدعلی اصغر جوانمردی»، قهرمان پرتاب وزنه و «رسول باصری» به عنوان سفیران پیشگیری از اعتیاد به منظور آگاه سازی و اجتماعی کردن پیشگیری از اعتیاد و استفاده از توانمندی افراد موثر و محبوب در جامعه انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به پایین آمدن سن و زنانه شدن و تغییر آسیب اعتیاد، نگرش و مسئولیت اجتماعی در این زمینه با توجه به ظرفیت ها نیاز به تغییر دارد.

کشفی نژاد ادامه داد: با توجه به اینکه آسیب اعتیاد، تهدیدی برای کل  جامعه و تمامی فرزندان ایران است، همگی ما در قبال جامعه و فرزندانمان مسئولیت اجتماعی داریم و افرادی که شناخته شده اند و محبوبیت بیشتری دارند بی شک مسئولیت و ظرفیت بیشتری برای آگاهی بخشی، اطلاع رسانی شفاف، موثر و همه گیر برای بازدارندگی و تبدیل آموزش ها به رفتار دارند.

وی تاکید کرد: قهرمانان متعهد به مسئولیت اجتماعی، پهلوانانی ماندگار ونیک نام هستند که برای شهر، کشور و جامعه مایه افتخار هستند و در سایر حوزه های اجتماعی نیز می توانند اثربخش باشند.

گفتنی است به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و طی ابلاغ  رسمی از طرف مدیر کل بهزیستی فارس، چهار قهرمان  پارالمپیک در استان فارس به عنوان سفیران پیشگیری از اعتیاد انتخاب شدند که این قهرمانان نیز در این جلسه حضور داشتند.

کد خبر 942336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha