پویش عکس پدر دختری «هلاله» در گیلان برگزار می شود

سقراط از پویش عکس پدر دختری «هلاله» از سوی امور بانوان جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد و گفت: این پویش به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود.

«سیده ارمغان سقراط» از برگزاری پویش عکس پدر دختری «هلاله» از سوی امور بانوان جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این پویش که به مناسبت دهه کرامت برگزار شده طی دو روز مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.

 

مسئول امور بانوان جمعیت هلال احمر گیلان فرزند پروری را یکی از مهارت هایی دانست که والدین نیاز به یادگیری آن دارند و افزود: فرزند پروری به والدین یاد می دهد چگونه با فرزند خود رابطه بهینه ای داشته باشند تا آرامش و سطح سلامت روان خانواده افزایش پیدا کند.
 

سقراط ضمن تاکید بر بهینه سازی روابط صحیح پدر و مادر با فرزندان تصریح کرد:  نتایج برخی از تحقیقات حاکی از آن است که بسیاری از دختران معصومی که در دام روابط غیراخلاقی گرفتار شده اند، همواره روابط سرد و معیوبی با پدران خود داشته اند.
 

وی رابطه و رفتار پدر با دختر را مسئله بسیار مهمی دانست که تعیین کننده بخش اعظمی از سلامت روان دختران به حساب می‌آید و افزود: پدران با رعایت بسیاری از نکات کلیدی می توانند تاثیرات عمیق و مثبتی روی دختران خود بگذارند.
 

سقراط در ادامه با اشاره به برگزاری پویش «هلاله» از سوی هلال احمر استان گیلان بر تحقق دیدگاه اسلام در خصوص اهمیت جایگاه، منزلت و کارکردهای خانواده در نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: حمایت از تحکیم و تعالی نهاد خانواده و پیشگیری از تزلزل و فروپاشی آن با تکیه بر رابطه پدر و فرزند دختر، ارتقاء سطح فرهنگی و تربیتی اعضای خانواده به منظور ایفای نقش آن در سلامت و بهبود فرهنگی جامعه،  ایمن سازی خانواده از آسیب و بحران‌های اجتماعی، فضای سایبری با به تصویر کشیدن رابطه عاطفی و محبت آمیز میان والدین و فرزندان در شبکه های اجتماعی مجازی از اهداف این پویش است.
 

 

وی با اشاره به اینکه این پویش از ۲ تیر آغاز و تا پایان وقت اداری ۱۰ تیر ادامه دارد، خاطر نشان کرد: شرکت برای همکاران، داوطلبان، اعضا و عموم مردم در پویش آزاد است.
 

 

سقراط در ادامه پوشش کاور امدادی برای پدران و حجاب برای دختران را الزامی دانست و بیان کرد: آثار ارسالی می بایست با موازین شرعی و عرفی کشور همخوانی داشته باشند.
 

 

وی اضافه کرد: عکس ها به دو صورت دایرکت به پیج پویش و یا به شماره واتساپ تلفن درج در پوستر (09114526087) ارسال شود.

 

سقراط تاکید کرد: در انتخاب تکنیک عکاسی هیچ محدودیتی وجود ندارد و تنها باید به صورت افقی گرفته شود و با موضوع مسابقه مرتبط باشد، روی عکس ها نیز نباید هیچگونه افکت و تغییری توسط نرم افزارهای گرافیکی صورت بگیرد و عکس های ارسالی باید فاقد هرگونه تاریخ، توضیح و لوگو بر روی عکس باشد.

 

وی خاطرنشان ساخت: داوری آثار توسط کمیته داوری متشکل از متخصصین و کارشناسان انجمن عکاسی گیلان، بر اساس معیارهایی نظیر کیفیت اثر، خلاقیت و نوآوری و ترکیب‌بندی مناسب صورت می گیرد که پس از پایان پویش علاوه بر اعطای لوح تقدیر به کلیه شرکت کنندگان، به آثار برتر جشنواره جوایز نقدی اهدا می شود.

کد خبر 942362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha