رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی از اهداف و برنامه های دستگاه قضا در البرز است

فاضلی هریکندی ایجاد کارنامه قضایی ویژه ۳ هزار و ۵۰۰ بنگاه اقتصادی و شکل گیری شورای حل اختلاف با محوریت حل مشکلات اقتصادی در استان را مهم خواند و گفت: رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی از اهداف و برنامه های دستگاه قضا در البرز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین فاضلی هریکندی» چهارشنبه 4 تیرماه سال جاری در جریان هفته قوه قضائیه طی بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اشتهارد گفت: مجموعه دارویی برکت یکی از واحدهای زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) است.

مدیرکل دادگستری استان البرز افزود: سرمایه گذاری اقتصادی از طرف شرکت های داخلی و خارجی در مجموعه دارویی زمینه تحقق شعار سال با محوریت « جهش تولید» است.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی همچون شهرک دارویی برکت و یا منطقه اقتصادی پیام و دیگر بنگاه های اقتصادی از اهداف و برنامه های دستگاه قضا در استان البرز است بر ضرورت تحقق و پایدار این امر تأکید کرد.

فاضلی هریکندی تصریح کرد:  فعالیت های اقتصادی همواره با مشکلات متعددی همواره است که همین امر ایجاب می کند تا دستگاه قضاء با اعمال نظر روند تسریع در جریان رسیدگی و حل مشکلات اقتصادی را در نظر داشته باشد.

مدیرکل دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: از جمله کارها و اقدامات صورت گرفته از طرف دستگاه قضایی در استان البرز به منظور تحقق شعار سال، ایجاد کارنامه قضایی ویژه 3 هزار و 500 بنگاه اقتصادی، شکل گیری شورای حل اختلاف است که در کنار این امر تفاهم نامه ای نیز با اتاق اصناف منعقد شده است.

 

کد خبر 942368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha