مسابقه مجازی کتابخوانی «دخترانه» در بیرجند برگزار می شود

مدیرکانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) بیرجند از برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی«دخترانه» و مسابقه خاطره نویسی «اولین سفرم به مشهد» به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

«محمد حسن برزگری» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با اشاره به اجرای برنامه های کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) بیرجند به مناسبت دهه کرامت، گفت: یکی از این برنامه ها اهدای هدایا به دختران و تهیه فیلم از جشن های خانگی ویژه ولادت حضرت معصومه (س) و ارسال آن از طریق فضای مجازی به کانون بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) بیرجند از برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی «دخترانه» در دهه کرامت خبر داد و افزود: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه تا پایان دهه کرامت فرصت دارند نسبت به ارائه پاسخنامه‌ها به این کانون در فضای مجازی اقدام کنند.

 

وی بیان کرد: در این کتاب نویسنده سعی کرده تا به مهمترین مشکلاتی که یک دختر در دوره مهم و حساس نوجوانی و جوانی با آن روبرو می‌شود، پاسخ دهد.

 

برزگری ادامه داد: همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) در حاشیه میدان موسی بن جعفر(ع) بیرجند جشن بزرگی با برنامه های متنوع و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی از اجرای سرود زیارت خاصه امام رضا(ع) توسط کودکان در مسجد در ایام دهه کرامت خبر داد و گفت: مسابقه خاطره نویسی «اولین سفرم به مشهد» ویژه زیارت اولی ها به مشهد و جمکران ویژه کودکان ۷ تا ۱۰ سال برگزار می شود و به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 942409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha