جشن زیر سایه خورشید در شاهزاده محمد کرمان برگزار می شود

دبیر کانون روضة العباس(ع) و دبیر جشنواره زیر سایه خورشید گفت: جشن زیر سایه خورشید در شب میلاد امام رضا(ع) درفضای باز امامزاده محمد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حسن محمدی پور پنجشنبه (5 تیر) در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان کرمان گفت: هر ساله در استان کرمان شاهد برگزاری برنامه «زیر سایه خورشید» بودیم اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا تغییرات اساسی در نحوه و تنوع برنامه ها ایجاد شده است.

 

 

دبیر کانون روضه العباس(ع) و دبیر جشنواره زیر سایه خورشید بیان کرد: امسال با توجه به شرایط، برنامه جشن اصلی که سال گذشته در مصلی بود؛ در امامزاده محمد که فضای باز دارد برگزار می کنیم.

 

 

وی ادامه داد: دو گروه از خادمان آستان قدس رضوی به استان می آیند اما شهرستان هایی که وضعیت قرمز دارند را حذف کردیم و قرار است تقریباً در 15 شهرستان و 30 بخش روستایی حضور داشته باشند.

 

 

محمدی پور با بیان اینکه 150 برنامه را برنامه ریزی کردیم، اظهار داشت: دیدار با ائمه جمعه، حضور در بیمارستان ها، حضور در مراکز نظامی، دیدار با کارد درمانی، جشن ویژه دختران، حضور در زندان و مراکز اصلاح و تربیت، دیدار با گروه های جهادی، بحث غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و ... را خواهیم داشت.

 

 

وی خاطر نشان کرد: در حوزه خدمات اجتماعی نیز با کمک خیرین آزادسازی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد و همچنین تهیه و توزیع بسته های ارزاق در مناطق محروم را داریم.

 

 

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید با درخواست از ادارات و سازمان ها برای همکاری در این برنامه ها به ویژه امسال با توجه به محدودیت ها حمایت کنند که کار به نحو احسن انجام شود؛ بیان کرد: بر اساس پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از طرف آستان قدس، از خادمانی که وارد استان می شوند تست کرونا گرفته شود و پرچم حرم مطهر هم به هیچ عنوان باز نخواهد شد تا نکات بهداشتی رعایت شود.

 

 

محمدی پور پیشنهاد داد: بسته های متبرک نمک رضوی که در بیمارستان ها و ... پخش می شد در بین نانوایی ها تقسیم شود که کار خوبی می تواند باشد.

کد خبر 942532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha