یک هزار میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی چهارمحال و بختیاری ابلاغ شد

شهریارپور گفت: برای استان یک هزار و ۱۳۷ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی‌های استان چهارمحال و بختیاری در سال ۹۹ در نظر گرفته شده که از این میزان یک هزار میلیارد تومان ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «علی شهریارپور» امروز (پنجشنبه ۵ تیر) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان که در سالن شهید جعفرزاده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، اظهار داشت: از این مبلغ تاکنون یک هزار میلیارد تومان ابلاغ شده که در ماه‌ های ابتدایی سال 587 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام را اولویت توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دانست و افزود: این شاخص از ویژگی‌های مهم اعتبارات امسال است.

 

به گفته شهریارپور، توجه به اولویت‌ها و ظرفیت‌های هر شهرستان بر اساس اسناد توسعه، طرح های اولویت‌دار جهش تولید و لحاظ کردن 251 شاخص توزیع از دیگر ملاک‌های توزیع اعتبارات سالجاری است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری در ادامه از تائید 46 طرح اولویت‌دار جهش تولید از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد و گفت: منابع مالی این طرح‌ها با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار تامین می‌شود.

 

شهریارپور افزود: برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار جهش تولید در استان 2 هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات بانکی پیش‌بینی شده است.

 

وی، تعداد طرح‌های نیمه‌تمام استانی، ملی و ملی استانی شده چهارمحال و بختیاری را یک هزار و 520 طرح اعلام کرد و گفت: برای تکمیل این طرح‌ها به بیش از پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

شهریارپور خاطرنشان کرد: طبق هدفگذاری انجام شده تا پایان سال جاری 110 طرح با اختصاص اعتباری افزون بر 81 میلیارد تومان به بهره‌برداری میرسد.

 

کد خبر 942643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha