توسعه متوازن خدمات رسانی با راه اندازی ایستگاه ۱۳۲ کیلوولت «عماد شهر»

رحیمی گفت: راه اندازی ایستگاه ۱۳۲ کیلوولت «عماد شهر» لارستان از نمونه اقداماتی است که دولت تدبیر و امید برای رسیدگی به مناطق محروم انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (پنج شنبه 5 تیر) در بازدید از ایستگاه ۱۳۲ کیلوولت «عماد شهر» لارستان گفت: راه اندازی این ایستگاه از نمونه اقداماتی است که دولت تدبیر و امید برای رسیدگی به مناطق محروم انجام داده است.

استاندار فارس افزود: به دلیل وسعت استان فارس و طولانی بودن مسیر بخش ها و روستاها، توسعه متوازن خدمات رسانی مطلوب از سایر استان های کشور دشوارتر است.

وی با اشاره به وضعیت تحریم ها علیه ایران در دولت دوازدهم بیان کرد: علیرغم وجود تنگناهای اقتصادی، خدمات رسانی به مردم روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته با تاکید بر عدالت محوری پیگیری شده و به انجام رسیده است.

استاندار فارس ادامه داد: با دلسوزی و همدلی مسئولان می توان در سال «جهش تولید» در لار، شاهد انجام اقدامات مناسب باشیم و به نقطه اقتصادی مطلوبی برسیم.

وی اعلام کرد: چند طرح گازرسانی برای چندین بخش و روستا در لار نیز در نظر گرفته شده و عملیات اجرایی آنها به انجام رسیده است.

گفتنی است، استاندار فارس به همراهی «حسین حسین زاده»، نماینده  مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس، «جلیل حسنی»، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و جمعی از مسئولان محلی این شهرستان از ایستگاه ۱۳۲ کیلوولت «عماد شهر» لارستان که با صرف 250 میلیارد ریال اعتبار به زودی به بهره برداری می رسد، بازدید کردند.

کد خبر 942651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha