آغاز عملیات اجرایی فاز ۳ و ۴ طرح گازرسانی به روستاهای بخش الوار گرمسیری

عملیات اجرایی فاز ۳ و ۴ طرح گازرسانی به روستاهای بخش الوار گرمسیری صبح امروز (جمعه ۶ تیر) با حضور جمعی از مسئولان در روستای بالارود شمالی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، آئین آغاز عملیات اجرایی فاز ۳ و ۴ طرح گازرسانی به روستاهای بخش الوار گرمسیری صبح امروز (جمعه ۶ تیر) با حضور جمعی از مسئولان در روستای بالارود شمالی برگزار شد.

 

این طرح با ۴۹ کیلومتر شبکه‌گذاری و ۳۰۵ انشعاب انجام می‌شود و ۳۸۰ خانوار را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

 

سال گذشته طرح گازرسانی به روستاهای بخش الوار گرمسیری اندیمشک با هدف توسعه خدمت‌رسانی به این روستاها با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال و با بیش از ۱۵۵ کیلومتر شبکه‌گذاری و یک‌هزار و ۴۲۰ انشعاب به بهره‌برداری رسید و بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار را تحت پوشش قرار داد.

 

اجرا و تکمیل طرح‌های گازرسانی در روستاها، میزان جمعیت برخوردار از نعمت گاز طبیعی را افزایش می‌دهد و در ارتقای کیفیت زندگی اهالی آنها نیز نقش و اهمیت بالایی دارد.

 

با پیگیری و همت مسئولان ارشد شهرستان اندیمشک و همدلی و همراهی شهروندان، طی سال‌های اخیر این شهرستان با اجرای پروژه‌های مختلف در تمامی بخش‌ها جهش مطلوبی را تجربه کرده و بخش زیادی از این طرح‌ها در حوزه آب، برق، گاز، راه، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، مخابرات و سایر حوزه‌ها محقق شده‌اند.

 

بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک دارای ۱۷۸ روستا و جمعیتی بیش از ۲۵ هزار نفر است .

 

کد خبر 942694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha