لازمه رفع معضلات فرهنگی جامعه هم افزایی همه دستگاه های متولی است

حجت الاسلام نکونام بابیان اینکه لازمه رفع معضلات فرهنگی جامعه هم افزایی و همکاری همه دستگاه های متولی است، گفت: باید روحیه فراگیر در حل این مشکلات و مسائل در میان مسئولان وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه ۶ تیر) در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای  بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به 12 تیرماه و سالروز سقوط هواپیمای مسافربری ایران به دست نیروی دریایی آمریکا، گفت: این کشتار یکی از موارد آشکار ضدحقوق بشری آمریکا در آن سال ها بود که امروز نیز حتی حقوق مردم خود را نقض می کنند و دم از حقوق بشر می زنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به 11 تیرماه و سالروز شهادت آیت الله صدوقی به دست منافقین در سال 1361 اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها در آن سال ها نیز همواره گروه منافقین را حمایت می کردند و در ترورهای آنان دست داشتند.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه بیش از 17 هزار نفر قربانی ترورهای گروه منافقین در کشور شدند، اظهار کرد: آمریکا از همان ابتدا به دنبال فروپاشی انقلاب بود و یکی از برنامه های او حمایت از گروهک های تروریستی بود.

 

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه متاسفانه برخی افراد به ظاهر روشنکفر هنوز دل به آمریکا بسته اند، تصریح کرد: در حالی که امروز بسیاری از دولتمردان و سیاست مداران آمریکایی رفتارهای حاکمیت خود را قبول ندارند نباید چنین سخنان در درون کشور ما باشد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری دهه کرامت را تبریک گفت و ادامه داد: عبور از این مسیر پرخطر فتنه های دشمنان و رستگاری و موفقیت در چنگ زدن به ریسمان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) است.

 

حجت الاسلام نکونام با تبریک هفته قوه قضائیه، به سالروز عملیات تروریستی در دفتر مرکزی حزب جمهوری در سال 60  اشاره کرد و افزود: امروز عملکرد قوه قضاییه اصلاحات بسیاری را در اجرای عدالت قضایی تحقق کرده است.

 

خطیب جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: قوه قضاییه هنوز تا آن جایگاهی که در تراز انقلاب اسلامی باشد فاصله دارد ولی در مدت ریاست جدید مسیر خوبی را پیش رفته و اهداف خوبی را در نظر دارد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه لازمه رفع معضلات فرهنگی جامعه هم افزایی و همکاری همه دستگاه های متولی است، گفت: باید روحیه فراگیر در حل این مشکلات و مسائل در میان مسئولان وجود داشته باشد.

 

کد خبر 942791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha