توزیع بسته‌های معیشتی میان بیماران قرنطینه شده در آبادان

موسوی از توزیع بسته‌های معیشتی به افراد مبتلا به کرونا که در قرنطینه خانگی به سر می‌برند خبر داد و گفت: این بسته‌ها صرفا به افرادی که مبتلا به کرونا و متعهد به عدم خروج از منزل شده‌اند تعلق می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید زین‌العابدین موسوی» شامگاه (جمعه ۶ تیر) در حاشیه ششمین مرحله طرح رزمایش و همدلی مقام معظم رهبری که به مناسبت دهه کرامت در مصلی نماز جمعه آبادان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو دستورالعملی مبنی بر قرنطینه افراد مبتلا و جداسازی آنها از افراد سالم که به‌صورت پایلوت در شهرستان آبادان در حال اجراست، امروز اولین مرحله از رزمایشی بود که ما از طریق کمیته پشتیبانی ستاد اجرایی مبارزه با کرونا بسته‌های معیشتی را در اختیار افرادی که به این بیماری مبتلا شدند و به آنان توصیه کردیم در خانه بمانند قرار می‌دهیم.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان با بیان اینکه افرادی که به بیماری کرونا مبتلا شدند، چنانچه از منزل خارج شوند الزاماتی را که در این دستورالعمل در نظر گرفته شده را نقص کرده‌اند افزود: طی روز‌های آینده نیز توزیع بسته‌های معیشتی به افراد مبتلا به کرونا در سطح شهرستان آبادان در قالب طرح مواسات ادامه خواهد داشت.

 

وی از توزیع بسته‌های معیشتی به مبتلایان بیماری کرونا ویروس در آبادان خبر داد و اضافه کرد: این بسته‌ها صرفا به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ که در خانه قرنطیه شدند و تعهد دادند که از منزل خارج نشوند تعلق می‌گیرد.

 

موسوی اذعان داشت: امیدواریم با اجرای این طرح که به‌صورت پایلوت در آبادان صورت گرفت نتایج و موفقیت‌هایی را کسب کنیم و این نتیجه را به سایر شهرهای استان انتقال دهیم.

 

«شاپور احمدی» نیز با تبریک دهه کرامت عنوان کرد: امروز به حول قوه الهی همزمان با ایام دهه کرامت ششمین مرحله از طرح رزمایش مواسات و همدلی مقام معظم رهبری در شهرستان آبادان برگزار شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان ابراز کرد: در ششمین رزمایش مواسات و همدلی که در راستای کمک‌های مومنانه به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده ناشی از کرونا است با همت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، امام جمعه، روحانیت معظم و پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح این شهرستان حدود یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه این بسته‌های معیشتی توسط ائمه جمعه و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج میان خانواده‌های شناسایی شدند توزیع می‌شود ادامه داد: روز گذشته نیز یک‌هزار بسته معیشتی به همت قرارگاه عملیاتی هفت حضرت ولی‌عصر (عج) در میان نیازمندان آبادان و خرمشهر توزیع کردیم.

 

احمدی یاد آور شد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان آبادان این افتخار را داشت تا با کمک خیرین، ائمه جمعه، روحانیت معظم و بیسیجیان در مجموع ۶ مرحله رزمایش مواسات و همدلی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی را میان نیازمندان شناسایی شده توزیع کند.

 

کد خبر 942853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha