وظیفه اصلی امروز ما انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است

حسینی کاشانی با تأکید بر این که دو بال ولایت و شهادت تضمین کننده مسیر انقلاب و کشور ما است، گفت: وظیفه اصلی امروز ما انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سیدموسی حسینی کاشانی» در آیین رونمایی از «نشان و سند هویت بصری کنگره ملی شهدای استان قم» که پیش از ظهر امروز(شنبه ۷ تیر) در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با بیان این که شهدا به گردن همه ما حق دارند، گفت: جدای از مجموعه سپاه پاسدارن جا دارد از مجموعه هنرمندان استان قم که به دعوت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان زیر مجوعه کمیته فرهنگی هنری کنگره شهدای قم لبیک گفتند تشکر کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: وظیفه اصلی امروز ما انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوانی است که شاید حال و هوای آن دوران را ندیده اند و دشمنان هم باید بدانند تا این کشور و نظام دو بال ولایت و شهادت را دارد هیچگاه زمین گیر نخواهد شد.

 

وی در ادامه با تأکید بر این که با ولایت و شهادت، دشمنان حتی خواب تسلط بر این کشور را نخواهند دید، عنوان کرد: اعتقاد داریم که خون شهدا تضمین کننده این نظام هست و پیروی از فرمایش رهبر معظم انقلاب بهترین راهکار برای عبور از پیچ هایی است که با آنها مواجهیم.

 

حسینی کاشانی با اشاره به این که پایه همه برنامه های هنری کنگره قطعا همین نشان و سند هویت بصری است، گفت: جا دارد از استاد نجابتی عزیز که با ذوق و شوق تمام نسبت به طراحی زیبای این سند اقدام کردند تشکر ویژه ای داشته باشیم.

کد خبر 942938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha