توزیع ۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان نکایی همزمان با دهه کرامت

طرزه نژاد از توزیع ۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان نکایی همزمان با پاسداشت دهه کرامت خبر داد.

«معصومه طرزه نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: تلاش برای تهیه جهیزیه نوعروسان تحت حمایت این نهاد از برنامه های مهم طول سال و مناسبت های مختلف است و در دهه کرامت با قوت بیشتری در دستور کار است.

 

مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان نکا افزود: سال گذشته در دهه کرامت و تولد امام رضا(ع)، 30 سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد و امسال هم تلاش داریم تا در دهه کرامت،  14 سری جهیزیه به نوعروسان نکایی اهداء شود.

 

وی اظهار کرد: برخی از اقلام جهیزیه برای 14 نوعروس نکایی تهیه و برای اقلامی همچون بخاری، فرش، کالای خواب و سرویس آشپزخانه و پلاستیک نیازمند مساعدت و کمک مالی مردم و خیران هستیم.

 

طرزه نژاد گفت: افراد نیکوکار برای کمک به این نوعروسان که برخی بدون سرپرست و برخی از آنان با دارا بودن پدر هم دارای مشکلات مالی هستند ، می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6037991899896892 بانک ملی به نام بنیاد خیریه آبشار عاطفه های امام رضا(ع) واریز و کمک های غیرنقدی را به دفتر خیریه در نکا تحویل دهند و در تامین نیازهای باقیمانده جهیزیه نوعروسان کمک کار ما باشند.

 

مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان نکا همچنین با اشاره به برنامه های دهه کرامت خاطر نشان کرد: 10 برنامه در دستور کار است که اهدای هدایا به دختران تحت حمایت شعبه نکا، برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) و میلاد امام رضا(ع)، اهدای جهیزیه به نوعروسان، توزیع سبد پروتئین و تره بار در بین مهرجویان نکایی از برنامه های مهم ما در این ایام است.

 

وی تصریح کرد: تلاش برای خدمات رسانی به افراد نیازمند از دغدغه های مهمی است که در دستور کار همه همکاران در آبشار عاطفه هاست و امیدواریم خیران و مردم نوع دوست همچون همیشه یاری رسان خادمیاران آبشار عاطفه ها باشند.

کد خبر 942974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha