۱۴۷ هزار خانوار روستایی و عشایری فارس تحت پوش بیمه  قرار دارند

کمالی گفت: ۲۰۲ کارگزار در استان فارس، فرآیند جذب و نام نوسی را انجام می دهند و در حال حاضر حدود ۱۴۷ هزار خانوار روستایی و عشایری فارس تحت پوش بیمه قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسن کمالی»، امروز (شنبه 7 تیر) با اشاره به تقدیر نایب رئیس هیئت مدیره ستاد مرکزی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تهران از مدیر روابط عمومی و کارگزار برتر فارس در سفر به استان فارس به خبرنگاران گفت: دومین جلسه کارگزاران منتخب و معین استان فارس در سال 99 با حضور «مسعود هنردوست»، نایب رئیس هیئت مدیره ستاد مرکزی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تهران و کارگزاران منتخب استان در سالن جلسات دفتر فارس برگزار شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس افزود: 202 کارگزار در استان فارس، فرآیند جذب و نام نوسی را انجام می دهند و در حال حاضر حدود 147 هزار خانوار روستایی و عشایری تحت پوش بیمه  قرار دارند.

وی اضافه کرد: کارگزاران در استان باید از تمام تلاش  و ظرفیت های تبلیغاتی خود برای تحقق سهمیه تکلیفی اعلامی، استفاده کنند زیرا جایگاه استان فارس بالاتر از شرایط فعلی است.

کمالی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم که با تلاش های مضاعف در پایان سال جاری، وضعیت ثبت نام و تمدیدی بیمه شدگان فارس نسبت به سال گذشته از وضعیت بهتری برخوردار شود.

«مسعود هنردوست»، نیز در این جلسه از به روز رسانی 22 هزار پرونده مستمری بگیران، افزایش حقوق و رفع چالش انتقال سابقه به سازمان تامین اجتماعی درآینده ای نزدیک خبر داد.

نایب رئیس هیئت مدیره ستاد مرکزی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تهران، همچنین به کارگزاران استان فارس وعده داد که در تیر ماه سال جاری و به مرور زمان، تسهیلات مالی در نظر گرفته از سوی ستاد مرکزی به کارگزاران اعطا خواهد شد و از تلاش صندوق برای پذیرش خدمت سربازی روستاییان و عشایر و اضافه شدن به سوابق بیمه ای آنها نیز خبر داد.

گفتنی است در این جلسه به مناسبت پانزدهمین سال تاسیس این صندوق، نایب رئیس هیئت مدیره از مدیر، روابط عمومی و کارگزار برتر استان فارس تقدیر کرد.

کد خبر 943147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha