انقلاب اسلامی قربانی ترور و تروریسم است

حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: توطئه ها و ترورهای مختلف در تاریخ انقلاب اسلامی بیانگر آن است که انقلاب اسلامی قربانی ترور و تروریسم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام«محمد ذوالفقاری» عصر امروز (شنبه 7 تیر) در یادواره مجازی نکوداشت ۲۱۱ شهید ترور استان گلستان و سالگرد شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی اظهار کرد: اقدامات ضد حقوق بشر آمریکا علیه انقلاب اسلامی بسیار گسترده است و این اقدامات از کودتای 32 آغاز می شود و تاریخ انقلاب مملو از چنین توطئه هایی از سوی استکبار جهانی بوده است.

 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گلستان ادامه داد: توطئه ها و ترورهای مختلف در تاریخ انقلاب اسلامی بیانگر آن است که انقلاب اسلامی قربانی ترور و تروریسم است.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید کردند که آمریکا و اسرائیل خود در راس ناقضان حقوق بشر قرار دارد، یادآور شد: تعریف حقوق بشر غربی این است که حقوق بشر باید منافع غرب و رژیم صهیونیست را تامین کند و اگر مسئله کودک کشی در فلسطین باشد این موضوع نقض حقوق بشر نیست.

 

وی با بیان اینکه عربستان با پیشینه 11 سپتامبر تا جنایت جنگی در کشور یمن در سازمان حقوق بشر تبرئه می شود، ابراز داشت: حوادث اخیر در آمریکا بیانگر آن است که غرب در برابر غرب و آمریکا در برابر آمریکا قرار گرفته است.

 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با اشاره به جنبش وال استریت و ضد سرمایه داری در فرانسه گفت: چرخش نظریه نخبگانی را در غرب شاهد هستیم و مدافعان لیبرالیسم معتقد هستند که باید تجدید نظر برای این دیدگاه به وجود بیاید.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری افزود: آمریکا با بحران هایی متعددی اقتصادی، معرفت، اخلاقی، جنسی و خانواده رو به رو است و مقام معظم رهبری بیان کردند که غرب نتوانسته به شعارهایی که صادر کرده عمل کند.

 

وی افزود: تمدن غرب به سمت زوال و افول در حال حرکت است.

 

کد خبر 943216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha