برگزاری کلاس های تابستانی حضوری و مجازی در کانون پرورش فکری قزوین

اروجی با اشاره به آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان قزوین گفت: این کلاس ها در موضوعات متنوع و به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

«مژده اروجی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: هر ساله در ایام تابستان برنامه های متنوعی برای کودکان و نوجوانان در مراکز کانون پرورش فکری برگزار می شود که با توجه به شرایط ویژه امسال و شیوع ویروس کرونا، این برنامه ها با رعایت نکات بهداشتی به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ادامه داد: بر این اساس ثبت نام در دوره های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از پنجم تیر ماه آغاز شده است و علاقمندان تا 15 تیر ماه فرصت دارند تا با مراجعه حضوری به مراکز کانون نسبت به ثبت نام در کلاس ها و دوره های مدنظرشان اقدام کنند.

 

وی عنوان کرد: در تابستان سال جاری فعالیت های کانون پرورش فکری از 44 فعالیت به 62 فعالیت افزایش یافته است که نقاشی و تصویرسازی، مجسمه سازی، مهارت های زندگی، کارگاه های ویژه ناشنوایان، پرورش صدا و سلفژ، شعر و داستان نویسی، داستان نویسی خلاق، اوریگامی، خطاطی، عکاسی، قصه گویی، بازیگری و کارگردانی، رباتیک، و غیره از جمله دوره های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین است.

 

اروجی اعلام کرد: علاقمندانی که در مراکز کانون پرورش فکری ثبت نام می کنند از فعالیت های کتاب محور نظیر امانت کتاب و استفاده از سالن مطالعه، آشنایی با قرآن و حدیث، مهارت های خوب شنیدن و خوب گفتن، معرفی و نقد کتاب، آشنایی با مفاخر و مشاهیر و غیره بهره مند می شوند.

 

وی تأکید کرد: در بخش ثبت نام غیرحضوری و مجازی هم فعالیت های تابستانی شامل انواع دوره های فرهنگی، ادبی، هنری و مهارت های زندگی است که علاقمندان می توانند برای بهره مندی از این برنامه ها به نشانی kpf.ir مراجعه کنند.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین خاطر نشان کرد: همچنین کودکان و نوجوانان می تواند از طریق آدرس اینترنتی مذکور در کلاس های عکاسی، خوشنویسی، نوشتن خلاق، کارگاه های شعر و قصه، اوریگامی، کاردستی و نقاشی ثبت نام کنند.

 

کد خبر 943317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha