برنامه‌های دهه کرامت کانون زینب کبری (س) در فضای مجازی برگزار می‌شود

قربانی گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا، با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ویژه برنامه‌های دهه کرامت کانون فرهنگی هنری زینب کبری (س) دهستان مرغملک در فضای مجازی برگزار می‌شود.

«فرخ تاج قربانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با همکاری بسیج مسجد جامع دهستان مرغملک برنامه‌های مشترکی برای دهه کرامت در فضای مجازی پیش‌بینی شده است که با برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه (س) توسط کانون‌های فرهنگی هنری زینب کبری (س)، آغاز شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری زینب کبری (س) مسجد جامع دهستان مرغملک ادامه داد: برنامه‌های قرآنی، ادبی، هنری و مذهبی برای دهه کرامت امسال پیش بینی شده که در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب، بصیرت و کتاب با موضوع دهه کرامت، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان به ویژه شهدای مدافع حرم، برگزاری محفل‌های قرآنی و تکریم ایتام از جمله برنامه های این کانون در دهه کرامت است.

 

قربانی به برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) اشاره کرد و گفت: جشن میلاد حضرت معصومه (س) با حضور دختران فعال کانون و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد جامع دهستان مرغملک برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری زینب کبری (س) مسجد جامع دهستان مرغملک ادامه داد: برنامه های دهه کرامت امسال با شعار «خدمت کریمانه و همدلی به رسم اهل بیت (ع)» برگزار می شود.

 

کد خبر 943326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha