پخت نان با نمک متبرک رضوی در ۸۸۸ نانوایی قزوین

جباری از پخت نان متبرک به نمک بارگاه منور رضوی در ۸۸۸ نانوایی قزوین به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام هشتم شیعیان خبر داد.

«میلاد جباری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: سیزدهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید امسال در حالی برگزار می شود که متأسفانه نه تنها مردم ایران بلکه مردم اقصا نقاط دنیا با مشکل شیوع گسترده ویروس کرونا درگیر هستند، بنابراین این جشن ها امسال با محدودیت های ویژه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

 

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی ادامه داد: یکی از برنامه های دهه کرامت حضور خادمان بارگاه منور رضوی و کاروان زیرسایه خورشید در استان است که تنها یک جشن و مراسم عمومی نیست بلکه بازدید از نقاط مختلف از جمله پادگان‌ ها، بیمارستان ها و مراکز علمی و فرهنگی را در برنامه دارند.

 

وی عنوان کرد: همچنین با توجه به شعار سال و برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، پرچم بارگاه منور امام رضا(ع) به مراکز صنعتی سنگین و سبک و فروشگاه‌ های تولیدی و توزیعی برده می شود.

 

جباری خاطر نشان کرد: حضور در مناطق محروم، دیدار با خانواده شهدا، جهادگران سلامت و تقدیر از کادر درمانی درگیر با بیماری کرونا از دیگر برنامهاین کاروان است.

 

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین در ادامه تصریح کرد: یکی از برنامه های ویژه امسال ما به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) پخت نان متبرک به نمک آستان مقدس رضوی است که این کار در 888 نانوایی استان قزوین انجام می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در این اقدام 888 نانوایی در نقاط مختلف استان با دریافت نمک‌ های رضوی همزمان با ولادت امام مهربانی‌ ها با استفاده از نمک‌ های متبرک و پخت نان، سفره‌های مردم را پربرکت می ‌کنند.

کد خبر 943379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha