پاسداشت مجازی دهه کرامت به همت ۲۷۰ خادمیار رضوی شهرستان جویبار

کیانی به شیوع کرونا و تأکید مراجع ذی‌صلاح برای عدم برپایی برنامه‌هایی که موجب تجمع مردم می‌شود اشاره کرد و گفت: امسال عمده برنامه‌های دهه کرامت به همت ۲۷۰ خادمیار رضوی شهرستان جویبار از طریق فضای مجازی برای علاقه‌مندان قابل‌رؤیت خواهد بود.

«نادر کیانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به فعالیت 270 خادمیار رضوی در شهرستان جویبار اشاره کرد و گفت: هرساله این خادمیاران به‌صورت خودجوش زمینه گرامیداشت دهه کرامت و حضور کاروان‌های زیر سایه خورشید در این شهرستان را فراهم می‌کنند.

 

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان جویبار به شیوع کرونا و تأکید مراجع ذی‌صلاح برای عدم برپایی برنامه‌هایی که موجب تجمع مردم می‌شود اشاره کرد و افزود: امسال عمده برنامه‌های حوزه خادمیاری با محوریت دهه کرامت از طریق فضای مجازی برای علاقه‌مندان قابل‌رؤیت خواهد بود.

 

وی بابیان اینکه استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در دستور کار خادمیاران رضوی جویبار قرار دارد، اظهار کرد: تلاش داریم با اجرای برنامه‌های فرهنگی عطر و بوی رضوی در همه‌جا استشمام شود.

 

کیانی در بخش دیگری از سخنانش بابیان اینکه خادمیاران رضوی عمدتاً در راستای رفع مشکلات محرومین فعالیت می‌کنند، افزود: خادمیاران رضوی بدون دریافت ریالی از دستگاه، ارگان و نهادی در حال ساخت دو واحد مسکونی برای سیل‌زدگان سال ۹۷ هستند و تاکنون ۹۰ درصد کار ساخت انجام‌شده و در شهریورماه هم‌زمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد.

 

وی بابیان اینکه خادمیاران افتخاری حضرت رضا (ع) در امدادرسانی به مردم به‌ویژه آسیب دیدگان از حوادث طبیعی و بیماری‌ها در کنار سایر هم‌وطنان برای رفع آلام مردم به خط می‌شوند، خاطرنشان شد: خادمیاران رضوی جویبار همانند سایر گروه‌های جهادی از آغازین روزهای شیوع کرونا در استان 5 هزار ماسک بهداشتی با به‌کارگیری 40 چرخ‌خیاطی تولید و بین مردم و کادر درمانی بیمارستان‌ها توزیع کردند.

 

کیانی به لبیک خادمیاران جویباری به منویات رهبری مبنی بر دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا اشاره کرد و افزود: ماه رمضان امسال در سه مرحله حدود 500 سبد کالا تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی بابیان اینکه خادمیاران رضوی این شهرستان در بحث ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد کمک‌کار جبهه مقابله با کرونا بودند، یادآور شد: در رزمایش مؤمنانه بیش از هزار بسته معیشتی تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار گرفت.

 

 

کد خبر 943517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha