فرودگاه مسافربری پیام تسهیلات رفاهی ویژه میلاد امام رضا(ع) اختصاص می دهد

ثناگومطلق گفت: به مناسبت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مسافرانی که قصد سفر زیارتی به مشهد مقدس از کرج را دارند از تخصیص تسهیلات ویژه رفاهی برخوردار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نادر ثناگومطلق» در جمع خبرنگاران با تبریک دهه کرامت گفت: تسهیلات رفاهی ویژه میلاد امام رضا(ع) برای سفر زیارتی به مشهد مقدس از طرف فرودگاه بین المللی پیام اختصاص پیدا می کند.

 

مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام افزود: این تسهیلات ویژه خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان در روز سه شنبه دهم و جمعه سیزدهم تیرماه سال جاری است که به صورت تخفیف بلیط 50 درصدی ارائه می شود.

 

ثناگومطلق تصریح کرد: همچنین برای دیگر افراد جامعه که از کرج قصد پرواز به مشهدمقدس را دارند تسهیلات ویژه ای از هفتم تا 20 تیرماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

 

مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام توضیح داد: این تسهیلات شامل یک بسته خدماتی از قبیل تخفیف بلیط هواپیما، بهره مندی از هتل درجه 2 و سه است که به صورت اقساط بلند مدت در نظر گرفته شده است.

 

گفتنی است، زائران حرم آستان قدس رضوی که علاقمند به استفاده از این امکانات رفاهی هستند می توانند با شماره 09032343601 و 88510975 تماس حاصل بفرمایند.

 

کد خبر 943570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha