اهدای تندیس شهید دریاقلی به محسنی شریف

تندیس شهید دریاقلی از طرف جشنواره دانش آموزی دفاع مقدس به مومنی شریف اهدا شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مراسم تودیع و معارفه رییس حوزه هنری امروز هشتم تیر با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، آیت الله رشاد رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، فاضل نظری رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از مدیران و معاونان حوزه هنری در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

 

پرویز پرستویی ضمن ارتباط از طریق ویدیو کنفرانس با مراسم تودیع و معارفه رییس حوزه هنری از زحمات محسن مومنی شریف به خصوص همکاری وی در برگزاری جشنواره دانش آموزی دفاع مقدس تشکر کرد و از سردار ملکی جانباز دفاع مقدس تقاضا کرد که بر روی سن بیاید و تندیسی به مومنی شریف اهدا کند.

 

سردار ملکی، جانباز دفاع مقدس از طرف جشنواره دانش آموزی دفاع مقدس تندیسی به مومنی شریف اهدا کرد و گفت: این تندیس شهید دریاقلی است که یک شهر را نجات داده است و این تندیس را به افراد مجاهد و فداکار می دهیم. هر سال مردم خوزستان این تندیس را به یکی از شهدای گمنام اهدا می کنند. سردار ملکی همچنین یک سکه بهار آزادی به همسر مومنی شریف اهدا کرد.

 

همچنین از همه مدیران استانی شاخه گلی تقدیم رییس اسبق حوزه هنری شد. از طرف کمیته محرومان نیز هدیه ای به محسن مومنی شریف اهدا شد.

 

از طرف هیئت مدیره خانه ادبیات افغانستان لباسی که حکم بازوبند پهلوانی دارد به مومنی شریف اهدا شد که داریوش ارجمند از هنرمندان کشورمان آن را بر تن مومنی شریف کرد.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم حکم محمد مهدی دادمان قرائت شد و از سوی حجت الاسلام قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی به وی اهدا شد.

 

همچنین در طی حکمی از سوی حجت الاسلام قمی، محسن مومنی شریف به عنوان مشاور هنری و ادبی رییس سازمان تبلیغات اسلامی انتخاب شد.

کد خبر 943636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha