وزیر جهاد کشاورزی فردا به استان اردبیل سفر می کند

حجت الاسلام موسوی گفت: کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی فردا دوشنبه ۹ تیرماه به استان اردبیل سفر می کند.

حجت السلام «سید کاظم موسوی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دو هفته گذشته طی جلسه اعضای محترم مجمع نمایندگان استان مقرر گردید که کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در آینده نزدیک به اردبیل سفر کنند که الحمدالله با پیگیری های انجام شده این مهم محقق گردید و وزیر فردا دوشنبه 9 تیرماه به استان سفر می کنند.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان و منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین، و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بازدید از ظرفیت ها و پتانسیل های کشاورزی استان و آشنایی با کم بودها و مشکلات کشاورزان تلاشگر استان از جمله ضرورت ایجاد و گسترس آبیاری میکانیزه و تحت فشار، بحث توسعه ‌سردخانه ها و انبارهای میکانیزه، بیمه باغداران و کشاورزان از مهمترین برنامه های وزیر خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه برنامه سفر وزیر جهاد کشاورزی از شهرستان کوثر آغاز خواهد شد، ادامه داد: دیدار با آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و بازدید از شهرستان های گرمی، بیله سوار و پارس آباد از دیگر برنامه های سفر وزیر جهاد کشاورزی خواهد بود.

 

حجت السلام موسوی خاطر نشان کرد: بیشترین تلاش نمایندگان استان این است که وزیر جهاد کشاورزی در برنامه سفر خود به شمال استان از شهرستان مشکین شهر نیز غافل نشده و در کنار بازدید از منطقه مستقیماً در جریان مشکلات باغداران و کشاورزان زحمت کش این شهرستان نیز قرار گیرد.

کد خبر 943651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha